וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרישה מובטחת: תתארגנו על חצאית מקסי - אבל בצבע הזה בדיוק

22.8.2023 / 7:00

יש לה וויב קליל ורומנטי, היא סופר ורסטילית ומתאימה בול לימים שכאלה - כל אחת צריכה להתארגן על חצאית לבנה, והנה ההשראות הכי יפות שמצאנו ברשת. תהנו

תגידו מה שתגידו על קייטי הולמס. היא אולי לא השחקנית הכי בולטת בהוליווד אבל כשזה מגיע לסטריט סטייל נדמה שקשה למצוא לה מתחרות כמי שמתלבשת ביום יום באופן שמעניק השראה יותר מכל אחת אחרת.

נכון, זה לא מסובב ראשים כמו במקרה של אמרטה או קצרצר ונועז כמו אצל היילי, אבל הלוקים הנושלנטיים איתם היא יוצאת להסתובב ברחובות מנהטן הם אלו אשר בפועל רובנו נרצה לאמץ. ולא רק אנחנו. לפני כשלושה חודשים דיווחנו פה על הולמס שלבשה את אותה חצאית מקסי לבנה בשתי הזדמנויות סמוכות ובתקופה האחרונה עושה רושם שקהילת הפאשניסטות יישרה קו עם הקונספט, שהוא מצד אחד הכי אגבי ומצד שני עוגן חרישות מושלם בעל פוטנציאל ללוות אותנו לאורך הסתיו.

בניגוד למכנסיים לבנים, חצאית לבנה ארוכה משדרת וייב קליל יותר ורומנטי לעיתים, מה שמאפשר לה להיות סופר וורסטילית. אז מה יש בחצאית מקסי לבנה שהוא כל כך נכון בימים אלו? כפי שמדגימות אלזה הוסק ואיט גירלז נוספות, בימים כה חמים של סוף החופשות מומלץ לצוות אליה טופ קליל בדמות גופיה, חולצה קרופית או טי שירט, ואפשר כמובן ללבוש אותה גם בשילוב בגד ים או בגד גוף.

עוד בוואלה!

בחום השורר יש רק פתרון אחד - שמלת קומבניזון מנצחת

לכתבה המלאה

כשתגיע ההקלה המיוחלת בעומס החום יהיה אפשר להתחיל במלאכת השכבות עם ז'קטים דקים, סריגים אוברסייזיים, סווטשירטים דקים ואפילו טרנץ'. גם בגזרת הנעליים אין כמעט הגבלה - סניקרס, סנדלים, עקבים, בלרינה - הכל הולך. בקיצור, חרישה מובטחת.

  • עוד באותו נושא:
  • חצאית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully