וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרדו את הסופה: גווינת' פאלטרו והבת אפל מתאמות לוקים

23.8.2023 / 9:45

גווינת' פאלטרו והבת היפהפייה אפל מרטין בתמונה זוגית אופנתית לבושות בלוקים תואמים. למעלה - קיץ פרברי, למטה - סופה מתקרבת

רבות נאמר על היחסים המורכבים של התקשורת מול תופעת ילדי הסלבס והפריווילגיות הנלוות לכך, אבל אי אפשר להתווכח עם העובדה שכל חשיפה של נאפו בייבי כזה או אחר מייצרת לאותם גופי מדיה טראפיק משוגע. במקרה של אפל מרטין, בתם היפהפייה של גוונית' פאלטרו וכריס מרטין, נדמה שגורו הלייף סטייל המפורסמת מקפידה על חשיפה מבוקרת ברשת, מה שמייצר התרגשות חיובית בכל פעם שזה קורה.

גווינת' פאלטרו. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
חשיפה מבוקרת של בתה אפל. גווינת' פאלטרו בגלריית אאוטפיטים משובחים/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

ביום שני האחרון שיתפה פאלטרו, 50, בחשבון האינסטגרם שלה תמונה זוגית שלה ושל אפל, שחגגה לאחרונה יומולדת 19, כאשר שתיהן נועלות מגפי גומי תואמים בגוון ירוק של המותג הבריטי הוותיק האנטר. הצילום נלקח בזמן שהמשפחה נפשה באחוזה רחבת הידיים של פאלטרו ובעלה המפיק בראד פלצ'וק בשכונה היוקרתית מונטסיטו שבקליפורניה (בה מתגוררים גם הארי ומייגן ואופנה ווינפרי) הכוללת תשעה חדרי שינה ו-16 חדרי רחצה.

גווינת' פאלטרו. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
גווינת' בשורטס משובצים של רוזי אסולין, אפל בגוצ'י/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

השתיים הציגו אנרגיות תוססות כשהן במראה טבעי ללא איפור, לבושות בגדי קיץ בשילוב מגפי הגשם אשר היו נחוצים מאוד במהלך הוויקנד, שכן סופת ההוריקן הילארי הביאה לאזור דרום קליפורניה גשמים והצפות.
בתמונה, שהתחבאה בתוך אלבום הכולל עוד שישה צילומי סולו של השחקנית לשעבר, גווינית' התאימה לגוון המגפיים שורטס משובצים בירוק ובלבן בגזרה גבוהה של המעצבת רוזי אסולין בתוספת חולצה לבנה עם שרוולים תפוחים וכפתורים שחורים גדולים מבית לייבל הבית G של Goop. בתה המתבגרת נראתה מושלם בשמלת קיץ מונוגרמית באוף-ווייט של גוצ'י ותיק צד מקש.

גווינת' פאלטרו. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
סט פיג'מה שחור המורכב מגופיה ומכנסיים אווריריים של Lunya/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

בשאר התמונות שהופיעו בפוסט שקיבל את הכותרת "OOTD סיכום קיץ" (outfit of the day) ניתן להתרשם ממגוון לוקים שיקיים, רובם מטעם Goop כמובן, כמו שורטס ג'ינס לבנים שנלבשו לצד חולצת כפתורים בדפוס פסים שחור ולבן של ברונלו קוצ'ינלי או סט פיג'מה שחור המורכב מגופיה ומכנסיים אווריריים של Lunya.

עוד בוואלה!

שפע ופאר: עכשיו גם אתם תוכלו לחיות כמו גווינת' פאלטרו

לכתבה המלאה
גווינת' פאלטרו. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
שורטס ג'ינס לבנים לצד חולצת כפתורים בדפוס פסים שחור ולבן של ברונלו קוצ'ינלי/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully