וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעז יצא מתוק: למחליפה של שאקירה יש את זה - ובגדול

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 10:33

מחיר הבגידה תמיד ישרוף, אבל היי, יש מישהי מעניינת על הכוונת - קלרה צ'יה מרטי, הגירלפרנד של פיקה מפלרטטת עם טייטל ה'פאשניסטה', תואר שמעולם לא חולק לשאקירה (בלשון המעטה). אסתטיקת יוקרה שקטה, פוני וילון מרושל ולוקים מינימליסטים - זה מה שנקרא נוקאאוט כואב

ג'רארד פיקה עם בת זוגו החדשה/מתוך יוטיוב

שנה חלפה פלוס מינוס מאז שהעולם כולו התערער מהפרידה הבלתי צפויה של שאקירה (46) והכדורגלן ג'רארד פיקה (36), רגע אחרי עלילות הרומן הבוגדני. ימים ספורים לאחר מכן החליט השחקן להוציא לאור את הפילגש ולהכריז עליה באופן רשמי כבת זוג לכל הדעות - קלרה צ'יה מרטי, סטודנטית בת 24.

שאקירה כבר הספיקה להוציא סינגל "נקמה" מלוכלך על שמה, כזה שכבש את הפלייליסטים הגדולים וכל מה שנותר לשאול הוא - מי את קלרה? ואיך זה שלמרות המכשולים את מצליחה להתקרב אט אט לטייטל הפאשניסטה - תואר שפחות דבק לשאקירה במהלך כ-ל שנות הקריירה שלה. צ'יה הצעירה פגשה את פיקה ב"קוסמוס" חברת הספורט והבידור בבעלותו תוך כדי לימודי יחסי ציבור ואירוח אירועים בברצלונה, האמת שניסינו ללקט עוד קצת מידע עליה, אבל כמובן שהרשתות החברתיות על פרייבט - לכן נאלצנו להסתפק ברגעים הבודדים בהם הזוג מטייל ברחבי ספרד.

נתחיל בזה שללא ספק, קלרה היא עוד אחת משגרירות היוקרה השקטה שכובשת בסערה מומחי אופנה בחודשים האחרונים. די והותר בסקירה זריזה על לוקים בחסות הפפראצי, כדי לשים לב שהיא נותנת עדיפות ייחודית לצבעים ניטרליים וגווני אדמה ורסטיליים - דוגמה נפלאה תהיה שמלת המקסי מבית ויקטוריה בקהאם (כ-1000 יורו) שלבשה לחתונה של אחיו של פיקה, אם כי גם בפרינטים של בוהו שיק היא חוטאת לא פעם בגוונים תוססים מהרגלה.

עוד בוואלה!

ברגע שנחזור ללבוש ג'ינס ארוך - את הלוק הזה של היילי ביבר שווה לאמץ

לכתבה המלאה

בין היתר רשמנו לפנינו כי מותגי היוקרה אינם זרים לה בעליל. באחת התמונות הראשונות של הזוג המסוקר, קרלה נצפתה בשמלה סרוגה בוהמיינית עם פסים צבעוניים לצד צווארון קולר מקולקציית הקיץ האחרונה של "מיסוני" (790 יורו). המראות הנינוחים שלה מוסיפים לתחכום ולרוב היא בוחרת לשלב עליוניות בייסיק עם ג'ינסים גבוהים בגזרות אוברסייז.

סגנון אסתטיקת היוקרה שלה מורכבת ממלתחת קפסולה נבונה הכוללת פריטים איכותיים וחיוניים לטווח ארוך, עם לוגואים מינימליסטים ודיטלס עדינים מבלי לצעוק "הייייי! אני כאן". ככל הנראה זה אחד המאפיינים הבולטים ביצירת סטריט סטייל אלגנטי, כשהיא בורחת מהסמלים המוכרים. בין המותגים האהובים עליה נמנים אטרו, זאדיג אנד וולטר וכמובן ההחלטה של צ'יה להיענות לכמה מעצותיה של מעצבת האופנה קרולינה הררה, כשלא פעם הלכה על מכנסיים בהתאמה אישית.

בגזרת השוז היא מקפידה כמובן לנעול זוגות נעליים בהתאם לאירוע - סנדלים או עקבים גבוהים תמיד יבואו בחשבון, אך גם סניקרס ונעליים יותר ספורטיביות נכנסות בקלות לתמונה, בין היתר דגם הסמבה הפופולרי והוויראלי של אדידס, שנראו עליה מספר פעמים.

ישנה אימרה שעם הזמן זוגות נהיים דומים אחד לשנייה. אין וויכוח שאם היו צריכים להתאים מלכתחילה לפיקה מישהי לפי הדמיון ביניהם, קלרה צ'יה הייתה הבחירה הראשונה. הבחורה זכתה בגנים האירופאיים המשובחים עם שיער בלונדיני ארוך וחלק, תספורת פשוטה ביותר - דירוג קליל, בתוספת פוני וילון חצי מרושל שממסגר את פניה וכמובן העיניים החומות העמוקות שנותנות את מגע הקסם האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully