וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברגע שנחזור ללבוש ג'ינס ארוך - את הלוק הזה של היילי ביבר שווה לאמץ

עודכן לאחרונה: 16.8.2023 / 8:16

בדרכה לפגישה חשובה בבוורלי הילס נתפסה היילי ביבר בעדשת הפפראצי בעוד היא לבושה לוק מעולה. הג'ינס בגזרה הכי נכונה שיש עם טופ משדרג שהוציא את המראה הכולל ממחוזות 'עוד ג'ינס וטי בנאלית' - טוטאל לוק ששווה לאמץ

אצה רצה היילי ביבר ביום שני בבוקר לפגישה חשובה בבוורלי הילס לבושה מותגים מכף רגל ועד ראש. מה חדש אתן שואלות? לא הרבה, אבל הנה לכן לוק ששווה לאמץ, מיד שנוכל לאזור כוחות להיכנס לתוך ג'ינס ארוך.

ואם כבר ג'ינס אז את הגזרה הנכונה והמשוחררת שלבשה היילי - וינטג' ליוויס 501 עם השטיפות היפות ביותר שנראו על דנים עד עצם היום הזה. 228 דולר ב'דנים ביי אורלי' - חנות מקוונת לפריטי וינטג' איכותיים שאוהבות הלקוחות הקבועות קנדל ג'נר, הביברית ושות'.

לג'ינס בגזרה הנמוכה ציוותה היילי טופ בגוון הירוק הפופולרי והחמצמץ עשוי סאטן מבית פראדה בעלות 750 פאונד, שהתכתב יפה עם תיק הבוטגה האהוב עליה, אותו אחזה כבר בשלל הזדמנויות בעבר בצבע 'ירוק אסיד' בעלות 3,000 דולר.

עוד פריט חם שעדיין עובד - נעלי הלאופרס של by far שהיילי כל כך אוהבת בעלות 380 אירו ומשקפי שמש של סן לורן בעלות 420 דולר עם מסגרת מנומרת בגווני חום-שחור. עגילי וינטג' זהובים של סן לורן שמככבים לאחרונה הרבה אצלה בפיד התווספו ללוק והקארה המדויק הזה הוא באמת טו גוד טו בי טרו.

עוד בוואלה!

היילי וג'סטין ביבר מתאמים לוק לילי וזה לוהטטט

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully