וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמלת הווירוס המתעתעת של היילי ביבר

בזמן שהעולם תוהה אם הביברית אכן בהריון מזמר הפופ הידוע, אנחנו דווקא מבולבלות משמלת המיני הצבעונית והמלחיצה אותה לבשה לבילוי לילי באל איי עם חברותיה הטופ מודלס ג'יג'י חדיד וקנדל ג'נר

היא בהיריון? היא מסתירה את הבטן? אז למה היא מצולמת בביקיני ובטן חטובה? העולם גועש סביב חרושת השמועות על כך שהדוגמנית המצליחה היילי בולדווין ביבר בהיריון מבעלה זה ארבע שנים ג'סטין, אבל הוכחות חותכות או וידאו מתקתק של הכרזה עדיין אין.

מה כן יש? סוף שבוע של בילויים עם חברות כשהביברית מצולמת בשמלות מיני צמודות בהן אי אפשר להסתיר דבר ועוד ביקיני קטן של - 'תתקדמו. אין מה לראות כאן'.

הלוק הנועז ביותר נרשם כששלושת החברות יצאו לדינר בסנטה מוניקה. בזמן שקנדל בחרה בפלטת צבעים נעימה של גלידריה ואקססוריז בלבן וג'יג'י הלכה על מחוך ויניל שחור ושרשרת עם דמות חייזר, היילי בחרה בצבעוניות נועזת של כתום על כל גווניו ונגיעות צהובות.

שמלת המיני הלבנה בגזרה המצוינת היא וינטג' ורסצ'ה עם מחשוף ריבועי וכתפיות עבות ועליה שלל עיגולים כתמתמים המזכירים אילוסטרציה מלחיצה של איזה וירוס קטלני/כתמתמת, או איך שלא תקראו לזה.

האקססוריז דווקא נעמו לנו מאוד עם כפכפים על עקב קטנטן מדגם 'סיציליאן' של femme, המותג הפופולרי מלוס אנג'לס, בעלות 189 דולר בלבד - נעליים עליהן חורשת היילי כבר שבועות ובצדק. את המוטיב הכתום המשיך תיק ה'פוש' הפופולרי של בוטגה ונטה וגם הקארה קיבל טוויסט כתמתם קל. נרשמו גם עגילי טיפה זהובים וקטלניים ושרשרת כסופה עם האות B משובצת יהלומים. בייבי אולי? סתם לשם הביבר? נחכה נראה.

עוד בוואלה!

היילי וג'סטין ביבר מתאמים לוק לילי וזה לוהטטט

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully