וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיא שלה: סלינה גומז חוזרת לתקופה הסקסית

עודכן לאחרונה: 29.8.2023 / 11:05

הטרנספורמציה הושלמה - עם יציאת הסינגל החדש שלה "רווקה בקרוב", סלינה גומז, האיט גירל של השעה, נכנסת לתקופה הסקסית שלה. וכן, הביף עם הביברים מסרב לדעוך

השבוע היה מרגש במיוחד עבור סלינה גומז, בת ה-31, כשלאחר שנה ארוכה (במונחי התעשייה) הזמרת-שחקנית-יזמית שחררה לאוויר העולם והרשתות החברתיות את סינגל הסולו שלה "רווקה בקרוב" (Single Soon). "כולכם ביקשתם מוזיקה חדשה כבר זמן מה" היא פנתה בפוסט באינסטה אל 428 מיליון עוקביה ומעריציה, "מכיוון שעוד לא סיימתי עם SG3 (האלבום השלישי והמצופה שלה - ט.א), רציתי להוציא קצת כיף החוצה. שיר שכתבתי לפני כמה זמן והוא מושלם לסוף הקיץ".

כמובן שגם זה לא עבר בלי דרמות נוסח הוליווד, כאשר יומיים לפני חשיפת הסינגל גומז עולה על מחוך סקסי ומשחררת בחשבון הטיקטוק שלה טיזר לקראת השיר החדש, מה שמנכיח, לכאורה, כי הדרמה בינה לבין האקס המיתולוגי ג'סטין ביבר, והיילי אשתו, מסרבת להעלם. גומז משתמשת בקטע סאונד מתוך הסצנה המפורסמת ב"סקס והעיר הגדולה" בו גבר נשוי אומר לסמנתה: "זה נגמר, אמרתי לאשתי", בעוד שהיא בתגובה שואלת "מי זה?". המעריצים והמבקרים כאחד פירשנו את ה'מחווה' של מייסדת Rare Beauty כעקיצה לכיוונם של הביברים, מה שעד מהרה מלהיט את מרחבי הרשת ומצית מחדש את השמועות על עננת גירושין שמרחפת מעל בני הזוג.

בטיזר המדובר, כוכבת דיסני לשעבר השתחלה לתוך טוטאל לוק כתום, ובכלל נראה כי לאחרונה היא בעניין של הז'אנר המונכרומטי. תרשמו תרשמו: גומז לבשה מחוך סאטן כתמתם של הלייבל GUIZIO (190$), מעליו קינחה במעיל ויניל אייקוני של Courreges (1,680$) בגוון כתום עז בואכה חום בקצוות, וסיימה עם כפכפים כתומים צ'אנקיים על עקבי פלטפורמה. בגזרת הבלינג, היא ענדה עגילי חישוק גדולים ורחבים מצופים זהב 14 קראט של ג'ניפר זאונר (231$), וענק יהלומים של Anita Ko (53,550$, אם אתן ממש חייבות לדעת).

שערה הכהה הוחלק ונאסף עם שביל סליקי באמצע, והיא חתמה את הגלאם בעזרת סומק אלמוגים בתפוחי לחייה וליפסטיק אפרסקי. אבל רגע, יש עוד הפתעה - בחלק מהאימג'ים שליקטנו מתברר כי האיט גירל של השעה הלכה על "ביזנס למעלה, פיג'מה למטה", אין דרך אחרת להסביר את פשר מכנסי הבית הפלאפיים בצבע בז' שהיא לבשה. תכלס? אין על אותנטיות.

עוד בוואלה!

תכף מיליארדרית: החגיגה הכפולה של סלינה גומז

לכתבה המלאה

עכשיו יש את סלינה לפני יומולדת 31, ויש אותה אחרי (היוש לשמלת עלי-הכותרת האדומה והמטמטמת של בוטגה ונטה שלבשה לחגיגות יום הולדתה). אין ספק כי הסטייליסטית הצמודה, ארין וולש, עושה עמה עבודה מעולה בשנה האחרונה - ההופעות שלה נראות הרבה יותר מהודקות ועקביות. אך אט אט השתיים נוטשות (או לפחות מגוונות) את האסתטיקה הרומנטית, על שלל השמלות המתקתקות והמחוכים, אשר ליוותה את גומז לאחרונה (וכה אהבנו), וחוזרות אל שנות התשעים וה-00 התוססות. כך גם בקליפ לסינגל החדש, שכמובן גם בו וולש הייתה אמונה על הסטיילינג; הוייב ששלט הוא Y2K, עם רמיזה ברורה לטרנד הברביקור (שפשוט מסרב להעלם), ומשכך, הלוקים נטפו סקס-אפיל של 'נערת מסיבות'.

לאורך השיר גומז מחליפה בין שלוש מערכות לבוש סקסיות ומטאליות, כולל פלטפורמות גבוהות-על-חלל, בפלטת צבעים שנעה בין הוורודים לסגולים. החל מחליפת חצאית מיקרו מיני וג'קט קרופ משיתוף הפעולה "La Vacanza" של דואה ליפה עם ורסצ'ה, שמלת Chain-mail (קרי, רשת גמישה) של 8 OTHER REASONS, תחתיה בצבצה חזייה של ויקטוריה סיקרט, עגילי חישוק של ורסצ'ה ושלל מחרוזות פנינים ויהלומים, ועד סט של מכופתרת ובוקסר עם פסי סיכה של אלכסנדר וונג בשילוב טופ מחוך מנצנץ בהתאמה אישית של The Andamane. הו סלינה!

ואנחנו רק כאן להזכיר כי, גם בפתחו של הקליפ גומז מרפרפת לאותה סדרת קאלט כמוזכר לעיל, כשהיא נראית כותבת פתק ל'אקס שלה בקרוב', ומציינת "אני מצטערת, אני לא יכולה, אל תשנאי אותי" כרפרנס לסצנת הפרידה הידועה לשמצה של קארי-את-ברגר, כשהוא נפרד ממנה באמצעות הודעה בפוסט-איט. אז אפשר להירגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully