וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיד אמר את דברו: זה הביקיני הכי מוצלח שהשיקו הקיץ

עודכן לאחרונה: 30.8.2023 / 9:02

אנחנו רגע לפני סוף החופש, אבל ביקום האינסטגרמי החיים הם חופשה אחת ארוכה וזה הביקיני הכי לוהט של קיץ 2023. בד פסים ירוק לבן בטקסטורת מגבת, תחתוני קשירה סקסיים וחזיית קאפים משובחת. אז כמה זה יעלה לכן?

עם חזיית ברזלים בגזרת קאפים מופרדים, בד פסים ירוק לבן בטקסטורת מגבת קטיפתית וחלק תחתון עם קשירה בצדדים, הביקיני של Triangl מככב כאחד מבגדי הים המבוקשים ביותר בפיד. אמנם אנחנו בישורת האחרונה של עונת החופשות הרשמית, אבל ביקום האינסטגרמי החיים הם חופשה אחת ארוכה ואם מזג האוויר מאפשר לייף סטייל בבגד ים האיט גירלז לא יפספסו את ההזדמנות לעוף על אחד נוסף.

לאחרונה שמנו לב שלא מעט מהפאשניסטות שאנחנו עוקבות אחריהן, ביניהן גם ישראליות כמו טל נוי, מאי שחורי או ספיר צימרמן, בוחרות בביקיני ספציפי מבית המותג האוסטלרי שעיצובו מציג מראה טניס רטרו בעל מנה מדויקת של שיק ואקנס צרפתי בעלות נגישה (יחסית) של 515 שקלים.

הלייבל Triangl נולד באוסטלריה במהלך הדייט שני של צמד המייסדים ארין דירינג וקרייג אליס אי שם בשנת 2012. "הלכתי למצוא ביקיני כי דייט שני בחוף קצת מורט עצבים", סיפרה ארין בראיון לקוסמופוליטן, "משהו נחמד ולא יקר מידי". הסוגיה השתלטה במהרה על אותו דייט היסטורי בו השניים למעשה הקימו את טריאנגל, ומאז הספיקו להיכלל ברשימת עשירי אוסטרליה, לעשות שני ילדים וגם להיפרד.

עוד בוואלה!

את אלו, אבל בדיוק: הנעליים החמות שימשיכו אתכן גם לסתיו

לכתבה המלאה

לאורך השנים סלבס כמו ג'יי לו, קים קרדשיאן, היילי ביבר ומיילי סיירוס אימצו את המותג בפרהסיה, אבל דווקא במקרה של דגם MALA הפוטוגני הוויראליות התפתחה ללא כל סיוע של כוכבת מפורסמת כזו או אחרת. כמו כל בגדי הים של טריאנגל גם זה המדובר מגיע עם תיק קלאץ' עשוי ניאופרם בגוון תואם המיועד לשמור על הטלפון, המפתח והארנק מאימת החול.

מי שמתקשה להתארגן בתוך חזיית קאפים, יש גם אופציה לחזיית משולשים מוצלחת או גוזייה מינימליסטית ומעל, להשלמת הלוק - מכנסי מגבת קצרצרים או חצאית מיני עם קשירה מתכווננת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully