וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי אפשר לפספס אותה: אווה לונגוריה בשמלה תוססת

לאירוע חשוב על תרומה לקהילה הגיעה השחקנית והמפיקה ההוליוודית הקוקטית כשהיא לבושה בשמלה בגוון לימון משגע וגזרה שהבליטה את הפיגורה המופלאה שלה

בסוף השבוע האחרון נערכה מסיבת This Is About Humanity לרגל הקהילה אשר עוסקת בהעלאת מודעות למשפחות מופרדות וקהילות שנמצאות משני צידי הגבול. אווה לונגוריה הגיעה לתמוך בחברה קרובה שקיבלה פרס על פועלה וגם התמנגלה עם קים קרדשיאן שהפציעה בפוני לא ברור.

כבר תקופה שלונגוריה נעזרת בשירותיה של מייב ריילי, הסטייליסטית מאחורי הלוקים השערוריתיים של מייגן פוקס ובעבר גם המלבישה הצמודה של היילי ביבר, זו שמיתגה אותה לראשונה כפאשניסטה.

לאירוע לבשה לונגוריה שמלת ערב מחמיאה של טוני מטיצ'בסקי בצבע לימוני עם מחשוף סטרפלס א-סימטרי וגזרה חובקת גוף באורך מידי שנפתחת לכדי פעמון. לשמלה שידכה ריילי נעלי עקב זהובות עם רצועה בקרסול של alevi milano.

בגזרת התכשיטים בחרו בקו נקי עם שרשרת טניס בעיצובה של ג'ניפר מאייר, אבל באיפור לעומת זאת לא חסכו - מעושן שחור בעיניים, סומק ורדרד, תוחם וליפסטיק בגוונים טבעיים והרבה, אבל הרבה קונסילר. השיער היה אסוף לחלה מוקפדת, אך דאגו לשחרר את הפוני עם שביל לצד. לא הביוטי הכי טוב שנתקלנו בו, אבל בציון הסופי אווה נראתה מעולה.

עוד בוואלה!

נסו לעמוד בקצב: אווה לונגוריה באה לעבוד ברצף לוקים משגע

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully