וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשמלת: לא תאמינו כמה עולה השמלה של מאיה קיי

עודכן לאחרונה: 31.8.2023 / 12:23

הלוק השיקי של שחר חיון, הטופ הסקסי של שירלי בוגננים, השיער המפואר של עדן פינס והשמלה הרותחת של מאיה קיי - מה לבשו הכוכבות השבוע?

1. מאיה קיי

מאיה קיי. אור גפן,
אין רותחת כזו/אור גפן

לרגל השקת הבושם MYSLF של YSL, הגיעה הדוגמנית המשגעת בטוטאלוק של טוונטיפורסבן. שמלת קאט-אאוטים שחורה עם אבזמים מתוכשטים במרכז שהחמיאה לה בטירוף ועולה, החזיקו חזק - רק 199 שקלים. כפכפי פיפ טואו על עקב גבוה השלימו את המראה ואסוף מהודק ותכשיטים של סאפורו.

2. שירלי בוגנים

שירלי בוגנים. אור גפן,
מאיה קיי גרסת החולצה ומכנסיים/אור גפן

את ורסיית החולצה של מוטיב הקאט-אאוט אימצה שירלי בוגנים עם טופ ממיס נורי, מכנסיים שחורים ורחבים של מאסימו דוטי ותיק שחור של איב סן לורן.

3. שחר חיון

שחר חיון. אור גפן,
לוק שיקי ולא מתאמץ/אור גפן

שחר חיון בלוק סקסי של טי אוברסייז ללא מכנסיים - חולצה של אקנה סטודיוס, סנדלי קשירה בגוון טבעי של איב סן לורן ותיק 'פוש' קטן זהוב של בוטגה ונטה.

עוד בוואלה!

שובה של לוסי: מה לבשו נשות "רוקדים עם כוכבים"?

לכתבה המלאה

4. ניקול בוטביניק

ניקול בוטביניק. אור גפן,
מעט כבד/אור גפן

כוכבת "האח הגדול" הגיעה גם כן לאירוע השקת הבושם באוברול מעט כבד של DE CANNES המורכב מחלק עליון שקפקף וסיומת נוצות בשרוולים פלוס מכנסיים מקטיפה שהתכתבו עם כריות הכתפיים. טו מאצ'.

5. עדן פינס

עדן פינס. אור גפן,
לא ממש הבנו/אור גפן

עדן פינס בצמות מפוארות, טופ חושף כתפיים ושקוף שהופך אטום רק באזור החזה, חצאית מקסי שחורה בגזרה אולטרה נמוכה - הכל מבית עדיקה. הנעליים הגסות היו תוספת פחות נחוצה ללוק והתיק - סן לורן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully