וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובה של לוסי: מה לבשו נשות "רוקדים עם כוכבים"?

עודכן לאחרונה: 31.8.2023 / 10:47

לוסי איוב בקאמבק מפואר בערך 5 דקות אחרי שילדה, רונה לי שמעון מציגה לוק בובתי להפליא ונרשם גם פפיון ענק (מדי) אחד בחסות אנה ארונוב. סיכמנו את גמר 'רוקדימים' עם הטריו הכי בולט על המסך העונה

רוקדים עם כוכבים/קשת 12

הערב הגדול של "רוקדים עם כוכבים" הגיע אמש (רביעי) לסיומו, בשידור לייב חגיגי של הגמר הנוצץ בפריים טיים. לכבוד המאורע התפנקנו בקאמבק מחמם את הלב על המסך, בחסותה של מנחת התכנית שיצאה לחופשת לידה ממש לפני פחות מחודש ימים - לוסי איוב.

רונה לי שמעון, לוסי איוב, אנה ארונוב. שי פרנקו, עדן ירושלמי,
אחת, שתיים, שלוש – אנחנו שלישייה/שי פרנקו, עדן ירושלמי

לאורך כל הפרקים שיתפה פעולה לוסי עם הסטייליסטית סיון חימי, שדאגה להלבישה אותה טיפ טופ בעזרת בית האופנה "מרגוט" של המעצבות שירן מרגוט ואלה קליסקי, וכך נחתם גם הלוק האחרון לעונה.

המאמא הטרייה עלתה בשמלת סטרפלס בצבע זהב מבד מתכתי, בגזרה שפותחה בטכניקת קימוט מקורית לצד משיכות בד דקיקות שהתנקזו לאלמנט אחד מרכזי באזור בית החזה, שני קאט-אאוט מעוינים, ובשלוש מילים: קליל אבל גרנדיוזי. האקססוריז סומנו על ידי קולקציית הספירלה החדשה של ה.שטרן בעיטור יהלומים קטנטנים, תחת קוקו גבוה בסירוקו של אדיר יעקוב.

לוסי איוב. שי פרנקו,
שובה של לוסי!/שי פרנקו

מיד אחריה זו שדאגנו לסקר כמעט כל לוק שלה העונה ובצדק, רונה לי שמעון האישה והרגליים, בסקסיות האופיינית לה הלכה על שמלה בובתית בצבע ורוד בייבי, בעיצובה של ליאור שוורצמן.

הלוק הפומפוזי שהובילה הסטייליסטית הצמודה מזל חסון, כלל נפח מבוקש באזור העליון וגזרת מקסי חלקה בהמשך, לצד חשיפת כתפיים שעשתה אחלה עבודה עם ענק משובץ יהלומים שענדה מבית ה.שטרן (וכבר נצפה עליה בתכניות קודמות). סט תואם של זוג עגילים מרובעים נתלים וטבעות מהפנטות על ידיה. לכל הטוב הזה, התווסף איפור עדין על אותו הגוון הפינקי - פרי עבודתו של המאפר אדם מיכאלי וסגירה הרמטית לטוטאל לוק של גולגול נמוך, עבודתו של מעצב השיער עדן ירושלמי.

עוד בוואלה!

מעצב השיער של רונה לי שמעון חושף: כל הסודות לשיער גלי מושלם

לכתבה המלאה

אחרונה חביבה, אנה ארונוב שהיא כולה לב, סליחה פפיון, או לב? לא משנה. כך או כך, היא הלכה על קונספט ברור מאוד: אין סיכוי להתפספס בש-ו-ם צורה על המסך. בשמלת מיני פוקסיה של המעצבת ריקי דלאל, כזו שלא מצריכה שום תוספת אחרת בזכות (או בגלל) פפיון פרונטלי ענק שהתפרס כמעט לכל אורך הדגם, ונמשך אל סגירת קולר עבה במיוחד על צווארה. לפיס הצעקני צורף גולגול מהודק היטב, לצד זוג עגילי יהלום צמודים של רשת התכשיטים אימפרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully