וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנו לה את הכתר: הכוכבת המסקרנת הגיעה לשטיח האדום בתחתונים

4.9.2023 / 5:50

כוכבת "הכתר" מוכיחה במקום הכי לא טריוויאלי שאם הולכים על טרנד - אז עד הסוף, גם אם זה עתה הגחת לשטיח האדום. על הלנז'רי השובב מחוץ לחדר המיטות כבר דיברנו, אך אם זה לא היה מספיק אמה מציגה לראשונה ראש מגולח שמזכיר מישהי שכולנו מכירות, לצד לוק באזזי להפליא

טריילר "הכתר" עונה 4/נטפליקס

לרוב פסטיבל ונציה הוא הזדמנות נוספת לכוכבים ההוליוודיים לסיבוב דאווין ביבשת אירופה. את הלוקים הראשונים שבלטו ביום הראשון לפסטיבל כבר הצגנו בפניכן, אך אין ספק שחייב להשאיר מקום של כבוד (וואחד כבוד) לשחקנית אמה קורין (27) שתמיד מביאה פרשנות אחרת לאירועי רד קרפט.

אמה קורין בפסטיבל ונציה. Franco Origlia, GettyImages
אמאלה ואבאלה, אמה קורין בפסטיבל ונציה/GettyImages, Franco Origlia

כוכבת "הכתר" שגילמה את הנסיכה דיאנה, החליטה לעשות שינוי טוטאלי במראה השיער שלה, ואי אפשר שלא לראות בחטף את הדימיון לשינייד אוקונר המנוחה. בין אם מדובר בהומאז' לזמרת שנפטרה לפני כחודש ובין אם אימוץ סטייל חדש - הגלח היסטרי ברמות, כשהוא מבליט את תווי פניה העדינות.

אמה קורין בפסטיבל ונציה. Getty Images, GettyImages
בדקנו גם מאחור - אין מכנסיים באופק/GettyImages, Getty Images

עוד בוואלה!

התחלנו: הלוקים הכי מעניינים מפסטיבל הסרטים בוונציה

לכתבה המלאה

קורין הגיעה לעיר כדי לקחת חלק באיוונט של הסרט הקצר "סיפורי הנשים של מיו מיו", לצד כוכבות נוספות, ביניהן סידני סוויני ומגי ג'ילנהול. כזכור, השחקנית צעדה על מסלול המותג כשהציגה את קולקציית סתיו 2023 במהלך שבוע האופנה בפריז במרץ האחרון והפעם הלכה על כל הקופה בדרך הכי נועזת.

אמה קורין בפסטיבל ונציה. John Phillips, GettyImages
ריסקית ומלאת שיק/GettyImages, John Phillips

הטוטאל לוק כלל סט ירוק מבית 'מיו מיו' כמובן, עם חלק עליון של קרדיגן ירוק בעל כפתורים קטנים ולבנים לאורכו, עם שם המותג רקום בצבע שחור בצד החזה, כשמתחת מבצבצת חולצת בסיס לבנה. הצד המסקרן תרם את חלקו בכל שאר האלמנטים, בפרט בלנז'רי שהגיע בצורת תחתונים תואמים מבד סריג, שנלבשו על גרביונים שחורים חצי שקופים ועל הדרך חשפו את הקעקועים שהוסיפו לכל הבאזז.

אמה קורין בפסטיבל ונציה. John Phillips, GettyImages
יפהפייה . קורין/GettyImages, John Phillips

בכל הנוגע לפיסים הנלווים, נרשמו נעלי אוקספורד חומות עם עיצוב חורים קטנטנים, עקב מרובע נמוך ושרוכים דקים. בידה נשאה תיק שחור מרופד וממותג גם הוא בלוגו מוזהב והשלמה אחרונה שהסתירה מעט את עיניה התכולות והיפהפיות, משקפי שמש עגולים בעלי מסגרת על פלטת החומים ועדשות סגלגלות. מיותר לציין שהתסרוקת שהפכה מבלונד קצר לגלח שחור, לחלוטין משמשת כאקססורי נוסף שיש לתת לו מקום של כבוד - על הסטייל ועל האומץ. שאפו אמה.

אמה קורין בפסטיבל ונציה. Franco Origlia, GettyImages
שינייד אוקונור רוקדת בקברה/GettyImages, Franco Origlia

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully