וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחלנו: הלוקים הכי מעניינים מפסטיבל הסרטים בוונציה

3.9.2023 / 5:40

כשזהו רק יומו החמישי, פסטיבל הסרטים בוונציה כבר מכבד אותנו בכמה מהלוקים המעניינים ביותר שנראו הקיץ על השטיח האדום. הסופרמודל מריה קרלה בוסקונו מתעלת את כיפה אדומה בגרסתה האדג'ית, ניבר מדר בבית אופנה ישראלי וסידני סוויני קברה לכולן עם אנסמבל של ארמני

כבכל סוף אוגוסט/תחילת ספטמבר, הכוכבות והאייליסטריות נוהרות אל בירת מחוז ונטו שבצפון-מזרח איטליה, הלא היא ונציה היפה. בעוד שהסיבה הרשמית לסקירה הנרחבת בכלי התקשורת וברשתות היא להתרשם מהיצירות המוקרנות בפסטיבל הקולנוע הוותיק ביותר בעולם, התענוג האמיתי, והאקשן, מתרחשים תמיד על השטיח האדום נוטף הגלאם.

אפילו שביתת איגוד השחקנים בהוליווד, שאומנם הרחיקה מספר שחקניות מהאיוונט המתגלגל, לא הצליחה להעיב (מדי) על המהדורה ה-80 של פסטיבל הסרטים השנתי. גללו מטה לחמשת המופלאות, אשר הפציעו בהופעות המעניינות והמוצלחות ביותר עד כה.

סידני סוויני

לאיוונט הביוטי של ארמני, סוויני הפציעה באנסמבל מטמטם בעיצוב בית האופנה האיטלקי הגבוה. טופ קולר פאייטים מנצנץ שחשף את בטנה והתהדר בפרח אדום עצום בחזית צווארה (ובאורח פלא שום דבר לא זז ולא הציץ), שפגש/לא פגש בחצאית מקסי צרה שחורה ואלגנטית. כה משובח.

2. מריה קרלה בוסקונו

עוד מצטיינת על השטיח היא הסופרמודל מהניינטיז, שמעטרת בימים אלה את גיליון ספטמבר של ווג קוריאה, אשר הפעימה בטוטאל-לוק אדום ולוהט של דולצ'ה וגבאנה. בוסקונו לבשה שמלת מחוך מעוטרת שרוכים בעלת חצאית שיפון מתרחבת ושקפקפה, וסיימה את הלוק הדרמטי עם גרבוני ירך, כפפות ואף ברדס תואמים.

3. ג'ורג'יה מיי ג'אגר

ג'אגר אומנם רק עשתה גיחה קצרה לוונציה, ספציפית לפרמיירה של "פרארי", אבל הספיקה לסובב ראשים בעיצוב מותאם אישית של PINKO Official. הדוגמנית אימצה אסתטיקה גותית בשחור מנצנץ, בדמות שמלה עם דיטייל כוכב מתפרץ בבטנה ושובל מרשים, ולסיום סיומת קלאץ' כסוף ובלינג של בולגרי. להזכירכן, הלייבל האיטלקי המפורסם נחת הקיץ בישראל והתמקם בקניון TLV שבתל-אביב.

4. ניבר מדר

כשגרירה הישראלית של "קמפרי", מדר האלוהית התייצבה על השטיח האדום בשמלת סטרפלס מבית אופנת הלקשרי האשקלוני "דימיטריוס דליה" (ד"ש לסינדי ואלירן דזן, כוכבי "פריפריה אימפריה"), וענדה עגילי פדני. אהבנו את העיצוב המדמה שריון מטאלי ועוצמתי, לצד האלגנטיות של הסילואטה והרכות של מפתח השיפון השחור.

עוד בוואלה!

מחשמלת: לא תאמינו כמה עולה השמלה של מאיה קיי

לכתבה המלאה

5. אוליביה פלרמו

אי אפשר לסיים בלי שמלה פומפוזית אחת לפחות. אשת העסקים, הדוגמנית והשחקנית (שקצת נעלמה מרדאר האיט גירלז בשנים האחרונות) נראתה מדהים בשמלה בצבע וורוד בייבי של תמרה ראלף מקולקציית קוטור סתיו-חורף 2023. נמסנו מהשרוולים דמויי עלי-כותרת עם הנפח המוזגם כנגד הכתפיים החשופות, השובל שהשתרך מאחור, והקארה החצוף והעדכני שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully