וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיק ושוק: מה לבשו קיילי ג'נר וטימותי שאלאמה ליציאה מהארון?

עודכן לאחרונה: 6.9.2023 / 11:55

הזוגיות הלא ברורה של נסיך הסטייל טימותי שאלאמה והמילארדרית הצעירה בעלת הסגנון המפוקפק קיילי ג'נר כבר מאושרת ובחוץ - אז מה הם לבשו לאירוע הפומבי הראשון שלהם יחדיו?

נפתח בהצהרה ברורה - אין לנו שמץ של מושג מה מקור היחסים של קיילי ג'נר וטימותי שאלאמה. מאיפה צצה הזוגיות הזו? מי נתן לזה יד? ולמה הוא כל כך באובסס לג'נרית הצעירה? וזה לא אנחנו קבענו - התמונות מדברות בעד עצמן. סשן מזמוזים לא מבוטל של שאלאמה וג'נר בהופעת יום ההולדת של ביונסה אליה הגיעו כל המי ומי מזנדאיה, דרך מייגן מרקל, משפחת קרדשיאן (כמעט) בהרכב מלא וגם היילי וג'סטין ביבר.

אחרי שנרגענו מהנישוקים והליטופים של שאלאמה, השחקן המוערך בן ה-27 שכבר מזמן הוכרז עליו כפאשן אייקון מרהיב וג'נר (25), שסגנונה המפוקפק עולה לכותרות בכל פעם מחדש, צללנו לבדוק מה הם לבשו.

בעוד שאלאמה בחר בטוטאל לוק משוחרר של מכנסיים שחורים, בומבר ניילון עם פרינט צבעוני וכובע מצחייה, קיילי ג'נר בחרה בספציאליטה שלה - צמוד צמוד וקצר. שמלת מיני בגזרת סטרפלס של מייסון מרג'יאלה שנשלפה מארכיון המותג לשנת 2008.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

השמלה בגווני אפור שחור ולבן ועליה ציורי סוסים אפלוליים ונוף פראי בחלקה התחתון. לשמלה צוותו מעין מגפי-סנדלי ירך מעור של מרג'יאלה שדווקא התאימו לגמרי לאווירת ההופעה של קווין בי ותיק הרמס קטן מדגם 'מיני קלי' בכסף בעלות 24 אלף דולר. השיער היה אסוף מרושל ומספרי עגילי חישוק על אוזניה.

גם הסיסטר קני שהגיעה עם הזוג הטרי להרים בהופעה של הדיווה בחרה בשמלת מיני צמודה בצבע אפור עכבר, תיק קטן על כתפה ומגפיים גבוהים שטוחים בשחור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully