וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיקוי התעלה על המקור? כשטימות'י שאלאמה עשה הארי סטיילס

15.12.2020 / 7:00

השחקן והמתלבש המצטיין נכנס לנעליו של הזמר הפופולרי לטובת מערכון של סאטרדיי נייט לייב - וכדי להפוך את הדמות לאמינה, גם התלבש כמוהו. צווארון מפית טרנדי, שילוב אמיץ של משבצות ופסים ונעליים שזועקות "גוצ'י". הצליח לו?

אימג'בנק GettyImages

תכנית המערכונים האמריקאית סאטרדיי נייט לייב (Saturday Night Live) סיפקה לנו רגע אופנתי מעולה שאפשר להתרפק עליו לתקופה ארוכה: השחקן המוכשר ואחד המתלבשים הטובים טימות'י שאלאמה נכנס לנעליו של הארי סטיילס, עוד מתלבש מחונן שאהוב עלינו במיוחד. שאלאמה הגיע להתארח בתכנית ובאחד המערכונים חיקה את הזמר, שבתקופה האחרונה קטף שערי מגזינים אחד אחרי השני. בעוד שמדורי התרבות והבידור בעולם מדברים על הפרשנות שסיפק שאלאמה, בתפקידו כסטיילס, למשמעות הלהיט התורן של הזמר - Watermelon Sugar, במדורי האופנה התרכזו בבגדים שלבש שאלאמה כדי להיכנס לדמות. וכאן, חברות, אין לנו ברירה אלא להכריז על כך שיש סיכוי גדול שהחיקוי התעלה על המקור.

טימותי טימות'י שאלאמה הארי סטיילס SNL סאטרדיי נייט לייב Saturday Night Live. GettyImages
טימות'י שאלאמה משחק אותה הארי סטיילס/GettyImages

שאלאמה בעצמו כאמור, מתלבש מצטיין. בתקופה שעוד היו אירועי שטיח אדום ופרמיירות לסרטים אפשר היה לראות שיש לו וייב צעיר ומגניב והוא לא מפחד מהדפסים משוגעים, גזרות ייחודיות וצבעוניות נועזת, גם במחיר של רכילות בדבר המיניות שלו. עכשיו הוא נדרש להיכנס לנעליו של סטיילס שנע על הרצף המגדרי בכל לוק שלו, ומתכחש בתוקף לחלוקה הדיכוטומית של בגדים נשיים אל מול בגדים גבריים. בריאיון שנערך עמו בווג, לטובת כתבת שער שבה כיכב, הסביר כי הוא "נהנה לשחק עם בגדים" ו"לא לוקח אותם יותר מדי ברצינות". עוד הוא אמר: "ברגע שאתה מוריד מעצמך את המחסומים ומפסיק לחלק את הבגדים לפי נשים וגברים, אתה מרחיב את הזירה שאתה יכול לשחק בה".

אולי הייתן מצפות שכדי לחקות את סטיילס שאלאמה יילבש שמלה או חצאית, אבל הוא לא הלך על גרוטסקיות ובחר בסימני היכר אחרים של הזמר - צווארוני המפית, שילוב פרינטים, מכנסי סבנטיז ונעליים של גוצ'י. שאלאמה לא פספס את הפרטים הקטנים וגם דאג לאקססורי בסגנון סטיילס: טבעות על כל האצבעות ולק בצבע טבעי. השחקן לבש מכנסי משבצות בצבע חום, מתרחבים כמובן, וכאלה שחושפים את הגרביים התואמים ונעלי הלאופרס. לצד המכנסיים הוא בחר ללבוש סוודר פסים בגווני כתום, אדום ואפור-ירוק, שעל פניו אמורים להתנגד לפרינט המשבצות של המכנסיים - אבל זו בדיוק התעוזה שאפשר למצוא בלוקים של סטיילס, ולכן השילוב עובד מעולה.

עוד בוואלה! אופנה

"בגדי נשים יכולים להיות מדהימים": הפקת השער המשגעת של הארי סטיילס

לכתבה המלאה

מתחת לסוודר אפשר לראות מבצבץ לו צווארון רחב לבן, טרנד השולט בעוצמה בעונה הנוכחית, עליו כבר שמנו עין בשנה שעברה. למי שפספסה: מדובר בצווארונים בולטים - מקטנטנים ועד אוברסייז, בסגנון מלתחת "נשים קטנות", עם אסוציאציה חזקה למפת השולחן מבית סבתא. כמעט כל מעצב או מותג יצר לעצמו לאחרונה פרשנות לטרנד, ומי שכאמור אימץ זאת בחדווה הוא סטיילס, ובמקרה הזה - שאלאמה בתור החיקוי של סטיילס. במערכון עצמו סיכם שאלאמה את סטיילס בצורה מושלמת: "אני זמר וסוג של איש אופנה, אפשר לומר שאני עושה את זה לכולם".

הארי סטיילס. GettyImages
ההשראה לאאוטפיט שבחר שאלאמה? הארי סטיילס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully