וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהאגדות: ג'ואי קינג התחתנה בשמלת כלה חלומית

10.9.2023 / 6:00

השחקנית האמריקנית ג'ואי קינג ובן זוגה הבמאי סטיבן פיט התחתנו בשבוע שעבר בלוקיישן משגע באי מיורקה וגם המבול המטורף שהפתיע באירוע לא עצר אותם. ארבעה לוקים שונים וגולת הכותרת - שמלת הכלולות שנעטפה בעלי כותרת לבנים

האובססיה שלנו לחתונות מהחלומות ולכלות מהאגדות קיבלה מנה גדושה של סיפוק בוויקנד האחרון באדיבות השחקנית האמריקנית ג'ואי קינג ובן זוגה הבמאי סטיבן פיט שהתחתנו לאחר שלוש שנות זוגיות באי מאיורקה שבספרד. השניים הכירו על הסט של הסדרה The Act כשמשם ג'ואי רתמה את המושכות ועשתה את המוב הראשון. את הפקת הצעת הנישואין לקח הבמאי על עצמו וכמיטב המסורת כרע ברך במהלך טיול זוגי לג'ושוע טרי. על הבחירה לקיים את האירוע במיקום הלא שגרתי סיפרו השניים למגזין ווג שמיד לאחר האירוסין ידעו שהם רוצים לקשור את הקשר מעבר לים: "חיפשנו משהו ייחודי ופרטי וזה הרגיש גדול אך אינטימי בו זמנית", הסבירה השחקנית, "מצאנו את וילה לה פורטלזה במיורקה, וזה מרגיש כמו הגרסה הספרדית של גטסבי הגדול. זה הרגיש נצחי, כמו שאנחנו מרגישים לגבי האהבה שלנו זה לזו".

בהלימה לתמה ההוליוודית, הכלה בת ה-24 תרה אחר השמלה המושלמת במשך חודשיים ללא הצלחה, עד שבסופו של דבר הסטייליסט שלה, ג'ארד אנג, נכנס לתמונה והציע לה לבחון את קולקציית הכלות של אוסקר דה לה רנטה. בסופו של דבר נבחרו ארבעה לוקים שונים ומושלמים לסופ"ש החתונה כשגולת הכותרת הייתה שמלת הכלולות שנעטפה בעלי כותרת לבנים.

השמלה המרהיבה של קינג עוצבה על בסיס צללית נסיכותית קלאסית של מחשוף סטרפלס לב בגזרה הדוקה מדגישת מותן ממנה יצאה חצאית מתרחבת עד לרצפה בעלת שובל מכובד וכל כולה הייתה כאמור מצופה בעיגולי בד תלת ממדיים. השמלה השנייה שנלבשה לשלב האפטר פרטי המשיכה עם קו הפרחים ב- D3 אך הציגה וייב קליל יותר בגוון שמנת בשילוב חצאית קומות מטול.

עוד בוואלה!

חוגגת בקז'ואל: לוק יום ההולדת של המלכה ראניה הפתיע אותנו

לכתבה המלאה

לאחר מבול בלתי צפוי, הטקס עצמו התקיים במרפסת התחתונה של המבצר מ-1628 שהפך בינתיים לווילה, אבל אל דאגה, השמש זרחה בדיוק כשהאורחים הגיעו. בהמשך עברו המוזמנים לאוהל מסיבות מפואר שהוקם לצד הבית הראשי שם כמיטב המסורת האמריקאית נשאו כולם נאומים מצחיקים ומחממי לב.

מנקודה זו ואילך, המסיבה התגברה. "רקדנו כל כך חזק שנראינו כאילו התקלחנו כי הזענו בטירוף", סיפרה ג'ואי. "החלק הכי טוב היה לראות את כל החברים שלנו שלא הכירו זה את זה פשוט נמסים אחד בשני ומתחברים באופן מיידי. אנחנו מוקפים באנשים הטובים ביותר, ולראות את כולם ביחד היה משמח מדבק".

  • עוד באותו נושא:
  • כלה
  • חתונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully