וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגגת בקז'ואל: לוק יום ההולדת של המלכה ראניה הפתיע אותנו

עודכן לאחרונה: 6.9.2023 / 7:26

בית המלוכה הירדני איגד כוחות כדי לחגוג למלכה ראניה, מה שנגמר בעוד תמונה משפחתית סביב שולחן ארוך, פוקוס המופנה לא בהכרח לילדת יום ההולדת ולוק סופר קז'ואל ויומיומי. ראניה כמו המתלבשת המצטיינת שהיא, בחרה ללכת במסלול היוקרה השקטה והשתובבה לה בשושו עם מותגי על

תרימו לראניה, מלכת ירדן שחוגגת בימים אלו את יום הולדתה ה-53, כשהיא ממשיכה לככב בשורת נשות המלוכה בין האלגנטיות ביותר בעולם וכזו שהגיל עבורה הוא באמת רק מספר. מאז שנישאה למלך עבדאללה השני אי שם בניינטיז, היא הפכה להתגלמות החן והקסם המלכותי כשהיא אט אט כבשה בסגנון הייחודי לה, שכולל לא מעט בגדים ירדניים מסורתיים, ומותגי על לצד הלבשה נוחה לכל כיס.

זו הייתה שנת דגל עבור ראניה, מלאה בחגיגות המשפוחה המורחבת, בין היתר שתי חתונות מלכותיות של ילדיה ונראה שהגיע הזמן שהם קצת ירימו לה, מה רע. העם הירדני (לצד עם האינסטוש כמובן) קיבל הצצה מתוקה לחגיגות יום ההולדת עם בני המשפחה והחברים, בפוסט שעלה מתוך ארוחה משותפת עם הכיתוב: "אני מודה לכוכבי המזל שלי על כל אחד ואחת מכם! הוד מלכותו, המשפחה שלי, וכל הירדנים הנפלאים שם בחוץ, גרמתם לי להרגיש באמת מיוחדת". אכן ספיישל שכזו.

אז כן, למלכה יש הרבה מה לחגוג אבל בעיקר את הלוק הסופר פשוט שלבשה ללאנץ', ובו זמנית השתובבה לה והפציצה במותגי יוקרה. עשרה מיליון העוקבים שלה נחשפו למראה יומיומי של מכנסיי ג'ינס בהירים ובגזרה גבוהה מבית הלייבל הניו יורקי Khaite (2,710 שקלים), עם תפרים צדדיים בתוספת אבזמים כסופים וצלליות כהות סביבם הנותנות חזות מוארכת.

ג'ינס khaite ניו יורק. khaite.com, אתר רשמי
לכולנו יש אחד "חריג" כזה בארון - בחירה מעולה של קווין R/אתר רשמי, khaite.com

עוד בוואלה!

מייגן מרקל השתוללה בהופעה של ביונסה - וזה מה שהיא לבשה

לכתבה המלאה

את החלק העליון של הלוק השלימה בטון לבן מרענן, בעזרת ז'קט קרופ של אוף-וייט שכלל גם הוא כפתורים כסופים בהתאם לג'ינס ותחתיה חולצת בייסיק לבנה. לכל היוקרה השקטה הזו התווסף תיק צד תכול ומרובע בעל רצועה ארוכה, בחסות פיליפ לים, שידוע בתור מעצב הדוגל בפריטי יוקרה נגישה.

בעוד ילדת יום ההולדת שנראה שהבהירה את שיערה עם כמה גוונים מאירים ובוחרת במותגים מפולפלים, כלתה הנסיכה רג'ווה, זוכה מבין כל המשפחה להתלוות לתמונת הפוסט הרשמית כשהיא לובשת אוברול חאקי באווירת ספארי בעל כיסים גדולים של זארה, בתוספת חגורה עבה ושחורה עם אבזם זהוב מבית דיור. זו לא הפעם הראשונה שראניה מפנה את אור הזרקורים על נסיכת הכתר החדשה ויוצרת תמונה של אמא וחמות גאה וגלויה באינטרס שלה לתת את מלוא תשומת הלב ליורשת הבאה. קיוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully