וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך המלא: בשמים לגברים שירעננו את השנה החדשה

עודכן לאחרונה: 11.9.2023 / 9:53

גברים שאוהבים את זה אולדסקול, כאלו שחייבים לחוש בטבע והריח היוקרתי (והיקר) שרק אלה עם הלוקסוס ירשו לעצמם. ניחוחות של התחדשות לבחורים שרוצים לפתוח את השנה מבושמים (ולא מיין)

זהו זה חברים, ניתן לנשום עמוק: עונת הסחוניה (כמעט) מאחורינו, כך שלקראת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה, אתם יכולים להשאיר את ניחוח הזיעה החמצמצה מאחור ולתת למשב רענן חדש להיצמד לגופכם - זה של אחד מהבשמים החדשים שהגיעו לאחרונה לחנויות ואתרי הקניות וצפויים להשאיר אחריכם גלים של ריח משכר, שיסובב ראשים.

ולמה החג הוא הזמן הנכון ביותר לרכוש בקבוק בושם חדש? קודם כל המבצעים, אבל גם ללא ההנחה, הטמפרטורה שיורדת לאיטה משתלבת עם איחולים ותקווה לשנה חדשה ומרעננת יותר, אולי מתוקה או מתובלת, שתפיץ לכל עבר ניחוח של מזל והצלחה. שפריץ נעים כזה, רק לבחון, לבחור, לרכוש ולהזליף, אחי. ד"ש לדודה ולדוד.

אלה שמאחלים "שנה רעננה"

MYSLF של איב סן לורן

בושם לגבר, איב סן לורן. יח"צ,
בבקבוק לשימוש חוזר/יח"צ

איב סן לורן מגיש את MYSLF, שאמור לתת פרשנות לגבריות מודרנית בבקבוק (לשימוש חוזר) עם הלוגו המפורסם של מותג האופנה. מתברר שכל בחור שבטוח בעצמו, יכול להשתדרג אפילו יותר באמצעות ריח מעודן בהחלט שהוא שילוב פצ'ולי אינדונזי, פריחת תפוז אבסולוט תוניסאי, לבנדר וגרניום בורבון. ארוחת חג, מישהו?
439 ש"ח עבור 100 מ"ל, בסופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות.

Hacivat X מבית מותג הנישה היוקרתי Nishane

בושם לגבר, נישיין לרשת ביונד סקין. יח"צ,
עדכון יוניסקסי לרב המכר של המבשמים מטורקיה/יח"צ

Hacivat X מבית מותג הנישה היוקרתי Nishane הוא עדכון יוניסקסי לרב המכר של המבשמים מטורקיה, כזה שמרשים בזכות הרעננות הפרחונית שלו. שילוב של אננס, יסמין עדין ופריחת תפוז עם פצ'ולי ווטיבר מהאיטי, יצרו שילוב אלגנטי לפחות כמו חופשה יוקרתית בעמק אחרי הגשם או מול היאכטות בריביירה, למביני עניין.
100 מ"ל ב-1,400 ש"ח, בחנויות ובאתר Beyond Skin.

Search של המותג העומאני Amouage

בושם לגבר, amouage. יח"צ,
מריח טוב יותר על גברים/יח"צ

הבושם Search של המותג העומאני Amouage, אמנם עשוי להתאים לשני המינים, אבל מריח טוב יותר על גברים. תארו עץ הדרים בתוך מדורה, עם השילוב האלגנטי של הלימון, והמנדרינה, עם לבונה, פלפל שחור וערער. התוצאה היא פרץ אנרגיה שיגרום לכם לאובססיה.
1,299 שקלים ל-100 מ"ל, בבוטיק אינדיבידואל שבנווה צדק ובאתר ONLY'S.

Roma Uomo Green Swing

בושם לגבר, roma. יח"צ,
ככה הרומאים מושכים אליהם את הפרטנרים/יח"צ

היישר מאיטליה, בית האופנה של לאורה ביגוטי מציג את Roma Uomo Green Swing, בהשראת המאצ'ו-מן מעיר הבירה ההיסטורית. איך הוא מריח? כמו הל וחבושים, גרניום, עלי סיגלית ועץ ארז, או פשוט הכי "ירוק" שיש. מתברר שככה הרומאים מושכים אליהם את הפרטנרים.
219 שקלים ל-125 מ"ל, ברשתות הפארם ובאתר לילית קוסמטיקה.

הזלפות טובות לגברים-גברים

Acqua di Gio Parfum של ג'ורג'יו ארמני

בושם לגבר, ג'ורג'יו ארמני. יח"צ,
חביב הישראלים/יח"צ

הבושם Acqua di Gio Parfum של ג'ורג'יו ארמני חביב הישראלים, במהדורה אינטנסיבית יותר, בולטת יותר ומרגשת יותר, זוכה לקריאות התפעלות מחובבי המקור. ברגמוט, גרניום, מרווה ותווים בניחוח הים (!) יוצרים שילוב עצי-ימי לגברבר מלא ביטחון, שבטוח ילהיב את הדייט שלכם בערב קריר.
125 מ"ל במחיר 439 ש"ח, בבוטיק ארמני, סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות.

Smoking Hot של קיליאן פריז

בושם לגבר, קיליאן פריז. יח"צ,
הכי אוריינטלי ונחשק/יח"צ

קילאן פריז מחממים את הסתיו עם Smoking Hot, בושם מעושן לוהט כמחווה למועדוני המזרח התיכון. את החפלה, תמצאו בניחוח תמצית טבק קנטאקי שהושרתה בטבק נרגילה בטעם תפוח, קינמון, בשילוב וניל בורבון נועז. הכי אוריינטלי ונחשק.
1,085 שקלים ל-50 מ"ל, בחנויות Beyond Skin ובפרפומריות המובחרות.

Uomo של רוברטו קוואלי

בושם לגבר, Uomo Parfum. יח"צ,
כמו חוטב עצים, אבל מהסוג הטוב ביותר/יח"צ

Uomo המנומר של רוברטו קוואלי מריח כמו חוטב עצים, אבל מהסוג הטוב ביותר. זעפרן, לבונה, רוזמרין, פצ'ולי, זרעי אניס עם ארז ומאסק, יוצרים שילוב עצי-חרפרף, פרפיום שנשאר במחשבות גם אחרי שהריח נגוז.
100 מ"ל ב-399 שקלים, נמכר בסופר פארם, המשביר ובאתר ONLY'S.

Magnetic Musk של הוגו בוס

בושם לגבר, בוס. יח"צ,
לא לכל אחד/יח"צ

Magnetic Musk הוא אחד הניחוחות הבולטים בסדרת The Collection החדשה של הוגו בוס, בהשראת מעיל קשמיר ארוך. מתקררים? כי הניחוח האדג'י הממותג כולל שילוב מושק ואלגום, לצד שעוות דבורים, שאמור ללטף אתכם כמו פריט הלבוש שלא נועד לכל אחד.
849 ש"ח ל-100 מ"ל, בסופר פארם.

אלה שאוהבים מתוק כמו תפוח בדבש

Le Male Elixir של ז'אן פול גוטייה

ז'אן פול גוטייה. יח"צ,
או דה פרפום מתקתקתה וחושנית לקלאסיקה בבקבוק האייקוני/יח"צ

Le Male Elixir של ז'אן פול גוטייה הוא גרסת או דה פרפום מתקתקתה וחושנית לקלאסיקה בבקבוק האייקוני. המלח המוזהב מכיל ריח ענברי, של מנטה חריפה ולבנדר, דבש, פולי טונקה וטבק - מיקס גברי, חופשי, ממכר, שאוהבי המותג לא יוכלו להפסיק להסניף.
420 שקלים ל-125 מ"ל, ברשתות הפארם והשיווק.

Phantom Parfum של פאקו רבאן

בושם לגבר, פאקו רבאן. יח"צ,
מתוק וממכר בהחלט/יח"צ

פאקו רבן חוזרים לעתיד עם Phantom Parfum בבקבוק הרובוט הכהה היצירתי, שטומן בחובו בושם מתוק ממכר בהחלט. ניחוח לבנדר פרחוני, וטיבר ומאסק מינרלי עם וניל חמים מציגים לבנים עתיד נועז ואינטנסיבי יותר.
420 שקלים ל-100 מ"ל, ברשתות הבישום והפארם.

Luna Rossa Ocean של פראדה

בושם לגבר, פראדה. יח"צ,
מתובל, וינילי, מעושן/יח"צ

Luna Rossa Ocean הוא הפרפום של פראדה לחג, שניתן לתאר בשלוש מילים: מתובל, וינילי, מעושן. משמע שאך ורק בחורים הרפתקנים חובבי שילוב של גרגרי ערער, פולי וניל, אשכולית ופרח האיריס, יעזו לזלף את הריח הענברי האינטנסיבי של האו דה פרפיום. בהצלחה.
100 מ"ל במחיר 369 ש"ח, בסופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות.

Bad Boy Dazzling Garden של קרולינה הררה

בושם לגבר, באד בוי קרולינה הררה. יח"צ,
מהדורה חגיגית/יח"צ

המותג קרולינה הררה משחק ב-Bad Boy Dazzling Garden על התפר שבין גן תבלינים למטע קקאו. ריח אשכולית, פלפל לבן ושחור, מרווה בשילוב קקאו ופולי טונקה, במהדורה חגיגית שצפויה לכשף את מי שיגיע אל הגן שלך.
420 שקלים ל-100 מ"ל, בסופר פארם.

עוד בוואלה!

המסקרה של שאנל, הסרום של שיסיידו: 6 מוצרים שבאמת עובדים

לכתבה המלאה

ועוד אחד לחובבי היוקרה הבלתי מתפשרת - Isola Blu ב-Roja Dove

בושם לגבר, roja isola. יח"צ,
מתאים לשני המינים בריח ההדרי המענג שלו/יח"צ

Isola Blu של הבריטים ב-Roja Dove, מתאים לשני המינים בריח ההדרי המענג שלו, שמרגיש כאילו הקיץ נשאר תמיד, אבל במובן המעולה ביותר. היוקרה שתהפנט את כל מי שמריח, כוללת עשרות, כן עשרות (!) מרכיבים, כמו ליים,דשא חתוך, פלפל ורוד ודומדמניות שחורות, שושן עם אזוב אלון, ארז ומה לא. כך מריחה בריזה בחופשת תענוגות לאורך זמן - והמחיר בהתאם. נראה אתכם מעזים.
1,700 ש"ח ל-50 מ"ל בחנויות ובאתר Beyond Skin ובאתר לילית קוסמטיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully