וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירון ויצמן סגרה עונה בשמלה שחורה קטנה - אבל עם טוויסט

עודכן לאחרונה: 12.9.2023 / 6:46

לירון ויצמן סגרה עונה עוצמתית של "האח הגדול" ובחרה במעצבת ישראלית לגראנד פינאלה. שמלת מיני עם מפתחים מסקרנים, נגיעות מתכתיות וגזרה מצוינת שהחמיאה לה בטירוף. כל הפרטים

לא מעט לוקים שחורים לבשה לירון ויצמן העונה, כשאת השידור הראשון פתחה בשמלת סטרפלס של לי גרבנאו ממנה בצבצו קאפים כסופים. בדרך נרשמה גם שמלת סטרפלס מצוינת באורך מידי של יעל מניה ועוד טופ מעור חושף כתפיים שצוות למכנסיים גבוהים בגזרה ישרה.

על עבודת הסטיילינג הייתה אמונה העונה שירן מניה שיחד עם המעצבת אוריה עזרן הצליחה להביא יציאה בלוק הגמר של ויצמן. הבסיס לכל היה שמלה שחורה קטנה - אבל דפנטלי לא כזו שיש לכל אחת בארון.

אם נניח לרגע בצד את הדיטיילס המתכתיים והלא קונבנציונלים שלכאורה נותנים את אפקט ה'וואו' ונתייחס אך ורק לגזרה נבין שפה בעצם טמונה ההצלחה האמיתית. שמלת מיני בעלת שרוולים ארוכים שיושבת בול (אבל בול) עם חיתוכים סימטריים בחלקה התחתון שמחמיאים לאגן, אורך נכון של מיני ושני תיפורים בחלקה העליון שמקפיצים עוד יותר את הסילואטה המעולה של ויצמן.

על הבסיס המשובח יצרה עזרן מפתח נדיב באזור הדקולטה שממשיך למרכז החזה אותו תחמה בעזרת חוליות מתכתיות של תכשיטי קסוטו, איתם כבר שיתפה פעולה מספר פעמים בעבר והצליחה לייצר הרבה עניין. התוספות היו מינימליסטיות כנדרש - סנדלים גבוהים עם רצועה דקיקה, אסוף מהודק עם גימור מבריק של אדיר יעקבי ואיפור נקי ומחמיא של אדוה אלמקייס. אחלה גראנד פינאלה.

עוד בוואלה!

למעלה מעונב, למטה דיסקו: מה לבשה לירון ויצמן לשידור "האח הגדול"?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully