וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בושם מלטף או מארז מפנק: מתנות לחג שבאמת כיף לקבל

עודכן לאחרונה: 13.9.2023 / 9:18

סקראב לגוף בקופסה של שוקולד או בושם שיביא את הסתיו? וניל פצ'ולי נצחי או חמאת שיאה וערמונים? בחרנו מתנות שוות לחג, במחירים נגישים יותר ופחות, שלא תתחרטו שקניתן. ותזכרו - גם אם קיבלתן מוצרים עם קולגן, זה לא רמז שהוא בורח לכן מהגוף

English Pear & Sweet Pea של ג'ו מלון

ג'ו מלון. יח"צ,
בושם שמגלם את תמצית הסתיו/יח"צ

יצא שנפלנו על חיים במקום ללא סאבטקסט וללא עונות מעבר. כל כך ללא עונות מעבר, שעוד רגע העונה היחידה שאינה קיץ תיעלם גם היא, תזכורת לכל הכלים החד פעמיים שמיהרתם להירשם אליהם במסיבות סוף שנה. ולכן, כשג'ו מלון מציעים בושם חדש בריח אפונה מתוקה ואגס אנגלי (English Pear & Sweet Pea) "שמגלם את תמצית הסתיו", אין לנו ברירה אלא לאהוב אותו, בתקווה שיחד עם החמצמצות האלגנטית יהיה פה קצת יותר אירופה. הריח ג'ו מלוני קלאסי - מתוחכם, נקי, אגסי אבל חמים, לא דומה לאחרים - גם לא בערך. לחובבות הבשמים הירוקים ולמעריצי המותג.

30 מ"ל ב-285 שקלים, 100 מ"ל ב-550 שקלים. בחנויות הרשת ובאתר

PARADOXE INTENSE של פראדה

פראדה. יח"צ,
עמידות ללא פשרות/יח"צ

נשיות עוצמתית או מיץ ענבים אלכוהולי? האמת היא כנראה איפשהו באמצע. מה שבטוח, הפראדה החדש הוא אינטנס כמובטח, מרים ומאד מתוק. בין המרכיבים אפשר למצוא נרולי, יסמין וברגמוט, כשכל השמחה הזו ארוזה בבקבוק "משובש" - משולש ורוד עז שוכב על הצד, עם לוגו בשחור. על דבר אחד אין ויכוח: עמידות ללא פשרות. גם אחרי יום לוהט ומיוזע, מקלחת וקרצוף, נותרה נוכחות מורגשת.

90 מ"ל ב-499 שקלים. בחנויות הפארם השונות.

Flora Gorgeous Magnolia של גוצ'י

גוצ'י. יח"צ,
אקסטרה פרחוני עם מגנוליה, יסמין ופטל/יח"צ

עוד בושם נוכח מאד הוא ההשקה האחרונה בליין ה-Flora של גוצ'י. הוא אקסטרה פרחוני, עם מגנוליה, יסמין ופטל, וכמו הרבה ריחות מסוגו הוא דורש סבלנות: סחרחורת בהסנפה ראשונה, שמתאזנת בהמשך עם תווים מרירים יותר, שהופכים אותו לרענן, שמח והולם גם את שעות היום. הבקבוק, בתבנית הקבועה של הסדרה, פרחוני ומשגע, וממוסגר בסגול.

100 מ"ל ב-599 שקלים. בחנויות הפארם השונות.

GODDESS של ברברי

ברברי. יח"צ,
ריח נקי, מתון ואצילי/יח"צ

מברברי מגיע הבושם המושלם לבחורות ענוגות שאוהבות את האאוטפיט שלהן מונוכרומטי ואת הבושם שלהן מאוזן נפשית. מי שמאסה בריחות הפירותיים-פרחוניים שמשתלטים על החלל תמצא מפלט אצל ה-Goddess שמכיל שלושה סוגי וניל, ג'ינג'ר וקקאו, תרכובת שיוצרת ריח שהוא נקי, מתון ואצילי, מין סוכריית חמאה אלגנטית וחמימה. במלים אחרות - אם הפראדה הוא קרייזי ביץ' אז הברברי הוא הפסיכולוגית הקבועה שלו.

100 מ"ל ב-499 שקלים. בחנויות הפארם השונות.

ערכת מוצרים של Moroccanoil

מרוקן אויל. יח"צ,
מי שתקבל אותה תנצל אותה עד הסוף/יח"צ

זו אולי לא המתנה הכי מרגשת שיש, אבל תהיו בטוחות שמי שתקבל אותה תנצל אותה עד הסוף, וגם תמחץ בסוף את הבקבוקים כדי להוציא את השאריות. קיט מוצרי השיער המוצלחים של Moroccanoil, בארבע חלופות לסוגי שיער ולצרכים שונים, מכיל שמפו, מרכך ואת השמן הטיפולי האהוב. בונוס לחובבות הריח המוכר של המותג שרוצות לחזק אותו גם בין החפיפות - קרם ידיים, וכל הטוב הזה בתיק שימושי ולא צ'יפי.

240 שקלים. להשיג במספרות המורשות.

מארז מוצרים לגוף של Kenneth Cole New York

משביר לצרכן, קנת קול. יח"צ,
בלעדי למשביר לצרכן/יח"צ

ועוד באותה קטגוריה: חובבות הווניל פצ'ולי שחיות בינינו ישמחו לקבל גרסה מוצלחת של שיתוף הפעולה בין הווניל לפצ'ולי, מבית המעצב קנת' קול. בתיק רחצה סטנדרטי אך גדול ושימושי תוכלו למצוא קרם גוף, ידיים ורגליים - כולם בגודל מלא, נעימים ומבושמים באופן שלגמרי יכול לבוא במקום בושם, ומים מיסלריים.

209 שקלים. להשיג בסניפי המשביר לצרכן ובאתר.

גלוסים של קליניק

קליניק. יח"צ,
שיתוף פעולה מיוחד עם המותג קייט ספייד/יח"צ

כמעט מתחת לרדאר עבר פה שיתוף הפעולה בין קליניק למותג קייט ספייד, שהוליד גלוסים יפי תואר במהדורה מיוחדת. ה-pop plush של קליניק, אחד ממוצרי השפתיים הנעימים בקטגוריה מגיע ב-4 גוונים ובאריזות שוות במיוחד עם אלמנטים שמזוהים עם המעצבת. הוא לח ומרגיע בזכות חומצה היאלרונית ושלל אלוורה, שיאה ואבוקדו, לא דביק, ומשאיר שפתיים מבריקות בטוב טעם. הפייבוריט שלנו: ה-black honey, גירסת הגלוס לשפתון המושלם שמתאים לכל גוון עור.

Clinique X Kate Spade New york - גלוס במהדורה מיוחדת. 83 שקלים ליחידה באתר ובחנויות הרשת.

סדרת שיאה וערמונים של ל'אוקסיטן

ל'אוקסיטן. יח"צ,
נחמדים במיוחד אל עור יבש/יח"צ

שמנו האינדיאני הוא "חיבה מיוחדת למהדורות מוגבלות" ולכן לא היה לנו הרבה סיכוי מול סדרת השיאה וערמונים החדשה של ל'אוקסיטן. במותג הצרפתי מביאים טוויסט מעניין לניחוח הניטרלי-נקי-חלבי של סדרת השיאה ולאריזות הכחולות המינימליסטיות. המארזים מאויירים ויפים, תוספת הערמונים הופכת את המוצרים לחומחומים, מוסיפה להם ניחוח עצי חם משגע ומתובלן קלות, והנעימות, כמו תמיד, במקסימום: הסקראב וחמאת הגוף עשירים וסמיכים, ויהיו נחמדים במיוחד אל עור יבש.

20-179 שקלים. בחנויות הרשת ובאתר.

מוצרי הגוף של מקס ברנר

מקס ברנר. יח"צ,
הפייבוריט שלנו - סקראב לגוף עם סוכר חום/יח"צ

ההתנייה שלנו מול קופסאות הפח של מקס ברנר היא אחת - והיא לא קשורה במקלחת. אך לא נכחיש ששקלנו גם לטעום חלק ממוצרי הגוף של מותג השוקולד הוותיק שמכילים חמאת קקאו, מרכיב אהוב תמיד, גם בצלחת גם בקרם גוף. הפייבוריט שלנו - סקראב לגוף עם סוכר חום שהיה סמיך מאוד, ריחני במידה ועתיר שמן, וקרצף ביסודיות את כל מה שדורש קרצוף אחרי הקיץ הארוך. לכל המוצרים ריח קקאו מעודן וכייפי, לא מתוק מדי, והם מגיעים באריזות סולידיות בגוון ניוד.

כל מוצרי הקולקציה נעים בין 64-98 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

עוד בוואלה!

המדריך המלא: בשמים לגברים שירעננו את השנה החדשה

לכתבה המלאה

חמאת גוף של ללין

ללין. יח"צ,
אריזות ניוד פיצ'י רגועות ויפות/יח"צ

ללין ממשיכים לפתח גם את סדרות הפרימיום, וההשקה החדשה שלהם היא גם טבעונית וגם מועשרת בקולגן, ומגיעה ממש כמו הסדרה של מקס ברנר, באריזות ניוד פיצ'י רגועות ויפות. את חמאת הגוף מהסדרה ניקח איתנו אל היובש הסתווי שבוודאי יגיע בקרוב - עשירה, רכה וסמיכה כמובטח, נספגת מהר ומבושמת קלות בריח מתקתק.

חמאת גוף מסדרת פרו קולגן - 139.90 שקל ל-250 גרם ובמחירים מוזלים במארזי חג. בחנויות הרשת ובאתר.

בשמים של SACARA

סקארה. יח"צ,
קולקציית בשמים יוניסקסית במחיר קטן ממש/יח"צ

את קטגוריית עלות-תועלת מובילה SACARA שמצליחה להנגיש בכבוד קולקציית בשמים יוניסקסית, במחיר קטן ממש. ההשראה ממותגי על ניכרת - הבשמים קיבלו מספרים במקום שמות, הבקבוקים מינימליסטיים והתוויות נקיות. גם אם זה ליד הדבר האמיתי, זה נראה לא רע. בקולקציה שבין 8-13 דגמנו את מס' 8, Amber Wood - ניחוח שנוטה קצת יותר לצד הגברי - עצי, קצת מתוק, קצת מתובל, גנרי אבל לא שתלטן, ושרד יפה שעות ארוכות.

59 שקלים ל-100 מ"ל. בחנויות הרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully