וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טי-שירט ב-1,700 שקלים? נשים עפות על החולצה הזו

13.9.2023 / 10:10

זו לא סתם עוד טי לבנה וזוג עיגולי קרושה שמדמים חזייה הפכו את החולצה הזו לוויראלית במיוחד. אושיות מסקרנות כבר לבשו אותה, אך האם היא באמת שווה את המחיר המופרז?

לפעמים טוויסט קטן על טי שירט פשוטה למראה הוא בדיוק מה שצריך בשביל לשדרג לוק סטנדרטי לליגה אחרת. זה בדיוק עם המקרה עם החולצה הלבנה בעיטור שני עיגולי קרושה באזור החזה מבית היוצר של מגדה בוטרים. מעצבת העל הפולניה עליה כתבנו פה בהרחבה לפני קצת יותר משנתיים לא מפסיקה לרגש את המיקרוקוסמוס האופנתי עם גישה אומנותית ייחודית בה היא דוגלת בשנים האחרונות.

היצירות המוקפדות בעיצובה כבר הצליחו להשתחל למלתחות של הכוכבות המסוקרות ביותר, ביניהן קיילי ג'נר, ליידי גאגא, נטלי פורטמן, אניה טיילור ג'וי, אלזה הוסק, אמילי רטאייקאוסקי, קייטי הולמס, מרגו רובי, היילי ביבר ורבות אחרות. אבל בעוד שברוב המקרים בהם דגמיה עולים לכותרות מדובר בשמלות ערב מהודרות, במקרה הנ"ל בוטרים מצליחה לבלוט בזכות פריט קז'ואל המתאים לחרישה יומיומית. כמי שאחראית למגמה הלוהטת של מיקום פרחי התלת מימד מעל החזה, הפעם היא עושה זאת בפרשנות חדשה של רקמת קרושה בגוון בז' טבעי המציגה שני עיגולים המחוברים ביניהם ברצועה מרכזית במראה של חזייה.

את החולצה המקסימה הזו ראינו לאחרונה על כמה אושיות סטייל נחשבות כמו רוזי הנטינגטון-וויטלי שארזה אותה לחופשה זוגית במלדיביים או סופיה ריצ'י ששילבה אותה עם חצאית מיני תואמת של מגדה, כפכפי אצבע לבנים של דה רואו ומשקפי שמש מבית Loewe.

אז נכון, טי שירט ב-1,700 שקלים אינה עניין של מה בכך, ואולי שווה לשים סכום מפוצץ שכזה על פריט אופנתי אחר שניתן לחרוש עליו כראוי, אבל לטובת העניין אפשר לומר שהמחיר במקרה הנידון נגזר לא רק מהמיתוג של בית האופנה אלה מאלמנט הקאט אאוט בו משובצת תוספת הקרושה בעדינות מופתית. ממליצות לשקול היטב לפני ששמות בסל.

עוד בוואלה!

שנהיה לראש: 18 לוקים מטריפים לימי החג

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • טי שירט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully