וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלטות הרות גורל לשנה החדשה: צחצוח הפנים

עודכן לאחרונה: 15.9.2023 / 7:26

אחי, אם יש החלטה שאתה צריך לקבל לקראת החג היא שבשנה הבאה תשב על המרפסת… עם פנים נקיות. הנה המלצות למוצרים מעולים שיהפכו את כרטיס הביקור שלך לעולם לאטרקטיבי יותר

בעוד שיש נשים ש"עובדות" במריחה, מריטה וטיפוח על מנת להיראות זוהרות לאורך כל השנה, המון גברברים לא ממש מתאמצים על מנת לטפל בעור פנים - או, כרטיס הביקור שלהם לעולם. אלה שבוחנים, גם אם לרגע, כך שמיד מבינים מה מצבו של האדם שניצב ממול. ובכן, טיפול בפנים של הגברים לא חייב להיות מסובך, מופרך או יקר, אלא בעיקר מכוון ועקבי.

אחי, עשה לעצמך טובה ותחליט שבשנה הבאה תשב על המרפסת, רענן ונינוח, עם פנים… נקיות? לא משנה אם אתה בן 18 או 45, תקופת ההתחדשות היא בדיוק ההזדמנות להנחיל כמה הרגלים פשוטים, ממש כמו שאתה מקפיד על מקלחת או צחצוח שיניים, שיאזנו עור שומני או יבש מדי, באמצעות מוצרים במחירים סבירים שיסייעו לכל אחד. ניקוי, פילינג, לחות, כמה פשוט, ככה יעיל.

שפשף, אחי | קצף ניקוי לפנים Very Rose של NUXE

טיפוח, נוקס. יח"צ,
מרענן מרגיע ומרכך את העור/יח"צ

אומרים שהפנים דומות לדף חלק, אז ברור שחשוב לרחוץ אותן לפחות פעם ביום (אם לא פעמיים). במקלחת, או מחוצה לה, אפשר להשתמש בקצף הניקוי הקליל של מותג הטיפוח הצרפתי Nuxe. עשוי מ-94% מרכיבים טבעיים, הוא מרענן, מגן על העור ממזהמים, מרגיע ומרכך את העור. אפילו הרגישים יבינו שאין צורך בשטיפה אחרי והנשקנים יינסו גם את הבאלם Very Rose לשפתיים, עם 100% רכיבים ממקור טבעי.
80 שקלים ל-150 מ"ל, בחנויות הפארם.

אל תלכלך | תחליב ניקוי Take The Day Off של קליניק

טיפוח, קליניק. יח"צ,
באלם פחם שחור/יח"צ

הנועזים שירצו ניקיון מתקדם קצת יותר, יוכלו להיעזר בבאלם הפחם השחור של קליניק להסרת שומניות ולכלוך, שהופך ממוצק לנוזלי במגע עם הפנים, נשטף בקלות ולא מייבש את העור. אולי זה כיוון שהוא כולל פחם יפני טחון, חומצה לינולאית ו-ויטמין E.
170 שקלים ל-125 מ"ל, ברשתות הפארם, חנויות קליניק ובאתר האונליין.

גרגר הזהב | ג'ל הניקוי Pate Grise מבית Payot Paris

טיפוח, פאיו. יח"צ,
להקפיד על שטיפה יסודית בסיום/יח"צ

רוצים לחשוף את הפנים האמיתיות שלכם? פילינג יקרצף את פני השטח בקפידה. ולמה לא לעשות זאת בסיוע ג'ל הגרגירים הצרפתי החדש של פאיו פריז, שמתאים אפילו לאלה הרגישים שסובלים מפצעונים או פגמי עור וזקוקים לתמיכה בניקוי וחיטוי העור? תמצית מנטה, קורטוב אבץ, גרגרי פחם וקוקוס שבג'ל לא יזיקו לטיהור את הפנים, רק שטוף הכל היטב אחרי.
200 מ"ל ב-79 ש"ח, ברשתות הפארם ואתר האון-ליין של לילית קוסמטיקה.

שניים, שמח כפליים | מארז קרם פנים וקרם עיניים Prophecy של חוה זינגבוים

טיפוח, חוה זינגבוים. יח"צ,
בוקר וערב, שניים בחבילה אחת, בום/יח"צ

הנה פתרון למתלבטים מבית אשפית הטיפוח חוה זינגבוים, מארז חג של שניים ממוצרי סדרת Prophecy היוקרתית שלה: קרם פנים שמחדיר חומצה היאלורונית ממוזערת לעור ומפחית הופעת קמטים, לצד קרם עיניים שצפוי להפחית את הכהויות והנפיחות מתחת לעיניים. בוקר וערב, שניים בחבילה אחת, בום.
795 ש"ח למארז הזוגי, אצל קוסמטיקאיות מורשות ובאתר חוה זינגבוים.

לח, תוצרת מקומית | קרם פנים וסרום של אסיף קוסמטיקס

טיפוח, אסיף קוסמטיקס. יח"צ,
סרום ואחר כך קרם לחות/יח"צ

מי אמר שלא יודעים לייצר טיפוח ארצישראלי? הנה, מותג הקוסמטיקה המקומי אסיף קוסמטיקס השיק שני מוצרים על בסיס רכיבים טבעיים מהשדות, הפרדסים והמטעים: קרם יום במרקם ג'ל לעור מעורב וסרום מחדש, כולל חומצה לקטית שמסירה תאים מתים. מבולבל לגבי מה עושים? קודם מרח את הסרום, שאחרי שנספג משפר את האפקט של קרם הלחות. פנים כחול-לבן.
קרם במחיר 259 ש"ח ל-50 מ"ל, 30 מ"ל סרום ב-239 ש"ח. באתר אסיף קוסמטיקס וברשתות בתי הטבע.

חכם (גם) בשמש | ג'ל אנטי אייג'ינג של Moraz

טיפוח, מורז. יח"צ,
קרם הגנה זה מאסט/יח"צ

זוכרים למרוח מקדם הגנה על המצח והלחיים לפני שאתם יוצאים לשמש? זהו, שג'ל הלחות של מורז כבר כולל מקדם 30SPF, מתבסס על צמח שמן זרעי אינקה ומרכיבים פעילים צמחיים אחרים, שתורמים לשיקום העור ומסייעים במניעת הזדקנות העור, בעת ובעונה אחת. גם אלה שחוששים מאלרגיות יהנו ממנו.
120 שקלים ל-50 מ"ל, באתר המותג.

עוד בוואלה!

המדריך המלא: בשמים לגברים שירעננו את השנה החדשה

לכתבה המלאה

גם הגוף חשוב | מארז Body Essentials של Dead Sea Premier

טיפוח, פרימייר. יח"צ,
מארז מעולה ושימושי/יח"צ

כבר משקיעים בעצמכם ורוצים לפנק את העור באיכות מן הטבע? קבלו, פרמייר ים המלח חסכו את הטרחה בקניית מוצרים בודדים, באמצעות מארז של מוצרי לחות לגוף שכולל קרם ידיים (עם פטנט שלא משאיר הרגשת דביקות), קרם רגליים שמרכך עור גס (ואתה יודע שיש לך כזה) וחמאת גוף עשירה, כולם מועשרים במינרלים מהמקום הנמוך בעולם ושמנים ארומטיים לעור חלק, רך, שיספק גם את הספקנים הגדולים ביותר. אתה חייב את זה לעצמך.
199.90 שקלים, בחנויות Premier בארץ ובאתר המותג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully