וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורי עכביש ושאר אכזבות: טקס פרסי המוזיקה של MTV היה קשוח

עודכן לאחרונה: 13.9.2023 / 15:51

טיילור סוויפט מאכזבת בשמלה שחורה ואקססוריז לא קשורים, אמילי רטאייקאוסקי בטופ וחצאית לא מחמיאים בעליל (כן, גם לה) ודוג'ה קאט לובשת קורי עכביש. אין מה להכביר במילים, כל תמונה בצבע

טקס פרסי המוזיקה של MTV נערך אמש (שלישי) בניו יורק, רגע לפני שנחתם לו שבוע האופנה בעיר. הרד קרפט של אירוע המוזיקה הנחשב בכל שנה מספק מנה גדושה של לוקים מופרעים, אך תמיד בין לבין ניתן למצוא את אלו שעדיין מקדשות אופנה ומעניין אותן מה הן לובשות, על אף המעמד הקרקסי. השנה, קשה באופן חריג למצוא לוק שפוי על השטיח האדום והנה מה שלבשו הכוכבות.

טיילור סוויפט

האחת שהייתה צריכה להרשים לצורך סיבוב ההופעות ההיסטרי שלה הייתה טיילור סוויפט, אך במקום - אכזבה. שמלת מקסי שחורה עם כפתורים מוזהבים באלכסון, שסע ומחשוף מבית אטלייה ורסצ'ה. לגמרי לא והשרשראות כל כך לא במקום. תודה על הסנדלים, זה כן.

דוג'ה קאט

לבושה בשמלת קורי עכביש של monse ממנה מציצים תחתוני חוטיני בצבע גוף, פטמות לראווה, ציפורניים קטלניות בצבע קינמון והרבה אקססוריז, מעניינים יש להוסיף. לא מבינות מה רע בבגדים. אמיתיים כאילו.

דוג'ה קאט. GettyImages
דוג'ה קאט בשמלת קורי עכביש/GettyImages

סלינה גומז

סלינה גומז אומנם שבה לתקופה הסקסית שלה, אבל קצת סגנון לא היה מזיק פה. שמלת עלים עשויה כולה חרוזים שנתפרה לה במיוחד מבית אוסקר דה לה רנטה. מחשוף נדיב, רצועות קולר בכתפיים והרבה ענפים נופלים בחלקה התחתון. מבגר אותה בטירוף וחבל.

סלינה גומז. GettyImages
סלינה גומז באוסקר דה לה רנטה/GettyImages

קארדי בי

עוד אחת שאוהבת להשתעשע - קארדי בי בשמלת סיכות כסופות (של מספרה) בגזרת סטרפלס ובאורך מקסי של diliara findikoglu ואף נרשמו שני צמידים תואמים. לוק מוטרף כיאה לכוכבת אבל שאפו על מלאכת המחשבת ביצירת השמלה.

עוד בוואלה!

כמה פאסון: הטופ מודל מהעבר כמעט ומועדת על המסלול

לכתבה המלאה

אמילי רטאייקאוסקי

בין תצוגת אופנה אחת לשנייה קפצה גם הדוגמנית המצליחה לטקס המדובר, אבל בין כל האופציות שמונחות לפניה (ומונחות) בחרה בטופ שנכרך באיקס על החזה והצוואר, שקוף לגמרי של ז'אן פול גוטייה, וחצאית תואמת בצבע ירוק דשא ממנה ממשיך בד עם פרינט של שחייניות. לא הבנו כלום, מזל על התיק של פנדי.

אמילי רטאייקאוסקי. GettyImages
אמילי רטאייקאוסקי בז'אן פול גוטייה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully