וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל העיניים עליהם: מייגן מרקל מרימה בשמלה מצוינת

עודכן לאחרונה: 18.9.2023 / 8:23

הלילה הגדול של גמר משחקי הספורט עבור חיילי עבר והווה פצועים הסתיים בשואו מתוק של הזוג שלא מפסיק לספק כותרות לאחרונה (מתגרשים או מה? קשה לנו לעקוב) - פרינס צ'ארמינג הארי ורעייתו מייגן מרקל שהלכה על שמלת סטרפלס מחמיאה. אז מה היה שם ומה התגובות שקיבל הארי?

הנסיך הארי - הראיון/באדיבות yes
הנסיך הארי ומייגן מרקל במשחקי הInvictus- 2023. Chris Jackson/Getty Images, GettyImages
מבסוטים על החיים: פרינס הארי צ'ארמינג ומייגן מרקל/GettyImages, Chris Jackson/Getty Images

פרינס הארי ומייגן מרקל סגרו בימים האחרונים שבוע חגיגות לצד הספורטאים של משחקי ה"Invictus 2023". אירוע הנוצר על ידי הדוכס מסאסקס כאות כבוד לאנשי הגנה ותיקים ופעילים פצועים, וגם חיילים משוחררים.

השנה התארחו בגרמניה, בפעם השישית בו מתקיימים המשחקים, ולטקס הסיום הגדול כיבדו בנוכחותם הזוג המורד של בית המלוכה הבריטי שהצליחו לבלבל את העולם עם שמועות על פרידה וריחוק של השניים. אחרי הגיחה שלהם להופעה של קווין בי ואחרי התמונות מהטקס האחרון, קשה מאוד להאמין לשערוריות הנפוצות.

הנסיך הארי ומייגן מרקל. Chris Jackson/Getty Images, GettyImages
גירושין who?!/GettyImages, Chris Jackson/Getty Images

הדוכסית חזרה לימיה הראשונים בו נהגה לחשוף כתפיים והעירה את תשומת ליבם של האירופאים כשהגיעה ללילה הגדול בלוק די נועז. שמלת סטרפלס בצבע ירוק בקבוק על גבול הכחלחל, מבית המותג מאל איי - Cult Gaia (798 דולר).

מייגן מרקל. Chris Jackson/Getty Images, GettyImages
תנו לה בכפיים/GettyImages, Chris Jackson/Getty Images

העיצוב האומנותי משחק בטקסטורה ופרינט פרחים תחרתי, כשהדגם מכוסה בעיטורי פרחים עדינים רקומים המעניקים עומק עם שכבת תחתית שהבטיחה כיסוי דיסקרטי. מצד שני, גזרת המידי הציגה חלק תחתון בו הפרחים מעט יותר בולטים כשהם יוצרים חריצים שנותנים הצצונת לעור גופה, והחלק האחורי כולל רוכסן המוביל לגב חשוף על מחשוף ישר ומיושר.

סם ריידר, ריטה אורה, מייגן מרקל והנסיך הארי. Chris Jackson/Getty Images, GettyImages
באו להופיע - סאם ריידר וריטה אורה לצד מייגן מרקל והארי/GettyImages, Chris Jackson/Getty Images

עוד בוואלה!

הכלה, השושבינות: החתונה המושקעת של משפחת "המלוכה" האיטלקית

לכתבה המלאה

בגזרת השוז הלכה על עקבי סטילטו בגוון ניוד של אקוואזורה (695 דולר), לצד השלמות נוצצות של צמיד קלאסי זהוב וקשיח של קרטייה, טבעת זרת בחיתוך אמרלד בעיצוב לוריין שוורץ וזוג עגילים אחד ומיוחד, ליתר דיוק - חצאי חישוק מוזהבים בעלי עשרה יהלומים קטנים מבית מותג התכשיטים הלונדוני Kimaï (595 פאונד). המאמא לשניים השלימה את הלוק עם תסרוקת גולגול מסורקת היטב אחורנית, לוק הלחמנייה השיקית חשפה את עגילי החישוק המדוברים, בשילוב מראה איפור טבעי ושפתיים ורודות מלאות גלוס.

את השואו של השניים לא ניתן לסכם בלי סיי מוצדק על הנסיכול שכיכב לצד מרקל. הארי נראה מטופח ומבסוט במיוחד בטוטאל לוק שחור מכף רגל ועד ראש, בזכות חליפה שחורה ומחמיאה. כך גם התגובות ברשת כלפיו לא איחרו להגיע, עם שלל הרמות ופרגונים: "בואו נקדיש רגע להארי" וגם "הנסיך פשוט יודע ללבוש חליפות!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully