וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלה, השושבינות: החתונה המושקעת של משפחת "המלוכה" האיטלקית

עודכן לאחרונה: 13.9.2023 / 12:20

האחות האמצעית למשפחת "המלוכה" האיטלקית פראני התחתנה בסוף השבוע בטירה מפוארת באיטליה, לא פחות. כמה שמלות החליפה הכלה המרשימה? ומה לבשו השושבינות, ובראשן קיארה?

קיארה פראני מתכוננת ליציאה/@chiaraferragni

בלוקיישן קסום מהמאה ה-14 לא פחות, בטירת "ריבלטה" הממוקמת במחוז פיאצ'נצה שבאיטליה ומוקפת בפארק מפואר, התקיימה בסוף השבוע חתונה איטלקית מהאגדות. פרנצ'סקה פראני (34), האחות האמצעית לבית משפחת פראני, והכי פחות "מפורסמת" או אינסטגרמית אם תרצו בהשוואה לאחיותיה (עם "רק" 1.5 מיליון עוקבים), התחתנה עם בחיר ליבה ריקרדו ניקולטי (41), עמו היא חולקת את בנם אדוארד בן השנה וחצי. במקור, פרטים ואימג'ים מהאירוע המסורתי אך הגרנדיוזי היו אמורים להישאר פרטיים ולדלוף החוצה במינימום, כיוון שהחתן והכלה רצו לשמור על פרופיל נמוך ככל האפשר, ובניגוד למה שקרה בחתונה של הביג סיסטר, קיארה פראני, ובעלה הראפר פדז - שם הפיאסקו התקשורתי כמעט ויצא מכלל שליטה. ובכן, לא בטוח שזה הצליח להם כל כך, כי בידינו כל הדיטיילס החמים ובראשם, מה לבשו האחיות האיטלקיות אולי המפורסמות ביותר בנמצא.

פרנצ'סקה, רופאת שיניים במקצועה, בחרה במותג שמלות הכלה והערב "אטליה Emé" ליום המאושר בחייה, אשר הלביש גם את השושבינות שלה, פלוס את אימה. בתהליך שארך כשנה שלמה, עוצבו עבור הכלה הנאה שתי שמלות מתחרה לבנה רקומה בעבודת יד, שלמעשה תפקדו כשלוש (!) - לטקס החופה הפציעה בעיצוב נסיכותי הניתן לשינוי, כשהיא התחילה עם שמלת מחוך בעלת חצאית גרנדיוזית לה שובל באורך 3 מטרים, וכפפות ארוכות תואמות, בעוד שמאוחר יותר לתוך האירוע החצאית הוסרה ותחתיה התגלתה סילואטת בת-ים משגעת.

לאפטר פארטי פרנצ'סקה כבר פזרה את שערה והחליפה לשמלת קולר סקסית משובצת אול אובר באבני חן מנצנצות, שכללה: מפתח וי עמוק, קאט אאוט בצד אחד של המותן, שליץ נועז ברגלה, וחתמה עם סנדלי עקב כסופות להן רצועות דקיקות מתפתלות. "זו הייתה אהבה ממבט ראשון עם שתי השמלות שבחרתי ליום הגדול" שיתפה הנשואה הטרייה בפוסט שהעלתה בחשבון האינסטגרם שלה, "אתם חייבם להבין שהכל התחיל לפני שנה: לאחרונה הפכתי לאמא ופחדתי שלא יהיה לי נוח בשמלת כלה. במקום זאת הרגשתי מיד הכי אני".

ומה באשר לשושבינות הראשיות? את פרנצ'סקה ליוו כמובן אחיותיה, קיארה וולנטינה, פלוס שתי הבסטיז שלה, בעוד שהרביעייה כולה עלתה על סאטן משי עם ברק עדין בצבע תכלת שמיים מלבלב. אולם כל שמלה התהדרה בגזרה אחרת; קיארה הבכורה (36), שהגיעה בהרכב משפחתי מלא (ופוטוגני), בחרה בשמלת סליפ בעלת מפתח קולר בהצלב, העשוי רצועות דקיקות מעוטרות באבני קריסטלים, ושסע ירך נדיב.

עוד בוואלה!

הכי מוגזם עד היום: קיארה פראני וכפתורי הפטמה

לכתבה המלאה

האחות הקטנה ולנטינה (30), שלא שחררה מהבויפרנד החדש שלה מתאו נפוליטנו, הלכה על מפתח צוואר עגול נשפך, מחשוף גב עמוק ושובל ארוך. ברגע שהמסיבה האמיתית החלה, גם האחיות החליפו ללוק נאמבר 2 - קיארה השתחלה לתוך שמלה ארוכה, צמודה וא-סימטרית, עם שרוול אחד ארוך שכיכב, אשר שילבה שחור כנגד בד כסוף מנצנץ עשוי קריסטלים. כאשר ולנטינה מצידה נשארה עם פלטת הצבעים התכלכלה, והציגה נאמבר סקסי בכחול רויאל משובץ אבני חן, ואף חשפה קצת אנדר בוב. ואם לסכם את חתונת השנה האיטלקית, כזו השקעה ותיאום לפרטי פרטים הרבה זמן לא ראינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully