וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הגשם לא עצר אותם: דיזל הרימו שואו מטריף במילאנו

עודכן לאחרונה: 24.9.2023 / 7:32

50 דוגמניות ודוגמנים, גשם זלעפות, מוזיקת טכנו משובחת ומנהל קריאייטיב אחד שגם הכוכבים הסתדרו בשבילו - תצוגת האופנה של דיזל במילאנו הייתה חוויה עוצמתית. שרדנו את המבול כדי לספר

אחרי יריית הפתיחה של שבוע האופנה במילאנו אותו הזניק קים ג'ונס בקולקציה ראשונה (ומצוינת) לפנדי בשבוע שעבר נחתם אותו היום בקולקציית אביב-קיץ 2024 למותג הדנים האיטלקי המצליח דיזל. עד כמה מצליח? כזה שאנשים עומדים בתור בשבילו בכדי להיכנס בסניף הדגל ב-Duomo במילאנו.

45 שנים מאז הוקם המותג המצליח אותו ייסד רנצ'ו רוסו והוא עדיין - בועט בכל הכוח. הדי אן איי של דיזל מובהק והאסתטיקה המותגית מדויקת ללקוחות הנאמנים - קהל שבוי שמתענג על כל מיני 'איט בג' חדש שמושק או ג'ינס עמוס שפשופים וקרעים. אחד כזה שאי אפשר לפספס, כמו שדיזל יודעים לעשות.

דיזל. splash
שרדנו את המבול כדי לספר. הרייב של דיזל בשבוע האופנה במילאנו/splash
דיזל. splash
בגדי עבודה באינטרפטציה דנית מופלאה/splash

תצוגת האופנה של המותג, או ה'רייב' אליו הגיעו 7,000 מוזמנים זכו ליהנות מחוויה עוצמתית של מוזיקת טכנו משובחת, הכל בעמידה על עקבי סיכה (תנחומינו לנועזות) תחת כיפת השמיים שגשם זלעפות מטפטף ומסך עצום בגודל 26 מטרים מקרין את כל המתרחש על המסלול. ג'יידן סמית' וצ'ארלי xcx היו רק חלק מהכוכבים שהוזמנו לשואו הגדול, ביניהם גם אורחת כבוד מארץ הקודש עדן פינס שהפציעה בלוק טום בוי מהוקצע של ג'ינס באגי בשפשופים כהים בגזרה אולטרה נמוכה עם טופ בטן בעל שרוולים ארוכים וקפוצ'ון ומעל ז'קט עור קטנטן.

עדן פינס. דניאל סיני שבדרון,
רותחת. עדן פינס בתצוגה של דיזל במילאנו/דניאל סיני שבדרון

"דיזל אוהבת לחגוג", הצהיר גלן מרטינז לפני התצוגה. "אני מאמין שכל יום צריך להיות מסיבה", ההסבר המתבקש לכך שהתצוגה מתרחשת במרכזה של מסיבת רייב באורך 8 שעות עם 6000 כרטיסים לקהל הרחב (בהגרלה חינמית באתר המותג) ש-1500 מהם נשמרו לסטודנטיות וסטודנטים. כאלו שחוגגים עם קבלות.

נדמה היה שמרטינז, המנהל הקריאייטיבי של דיזל בשלוש השנים האחרונות ניצח על ההפקה ברמות הגבוהות ביותר והצליח לתעל גם את מזג האוויר לטובתו. סנכרון מופתי עם ההוא שם למעלה - הגשם התחזק ככל שהלוקים התעצמו ונחלש בדיוק לקראת הגראנד פינאלה שנחתם בשמלות ערב עם הסקסיות הדיזלית הידועה.

דיזל. splash
שמלות ערב עם הסקסיות הדיזלית הידועה/splash
דיזל. splash
שמלות מקסי במלאכת קרעים מעניינת/splash

לקולקציית אביב-קיץ 2024 אותה הציגו כ-50 דוגמנים ודוגמניות על המסלול היה את העוגן ה'דני', אך הפעם הייתה מפולפלת בהרבה עם בגדים נשיים בדמות שמלות שקופות בעלות כיווצים וקווי מתאר של חזיות ותחתוני חוטיני בטכניקה מעניינת. התחתונים נראו בולטים מעל אך נכנסו דרך בצבעוניות מנוגדת של צהוב עם כתום, חום עם כחול - כי לנז'רי היום הוא אאוטפיט לכל דבר ועניין.

דיזל. splash
ההיי לייט של השואו - שמלות חוטיני בצבעוניות עוצמתית/splash
דיזל. splash
כי לנז'רי זה אאוטפיט לכל דבר ועניין/splash

בקטגוריית השמלות נראו גם מקסי במלאכת קרעים משובחת ועוד שמלות ארוכות מבד ג'רזי שנחשף באזור החזייה או הירך. בגדי העבודה הגיעו למקסימום עם חולצות דנים, מכנסיים וחצאיות בסגירת רוכסן שיכולים להילבש בנפרד או ביחד ללוק אוברול, ותחליף למכנסי הדגמ"ח - כיסים בלבד שמוחזקים על ידי רצועות לתת אשליית מכנסיים.

דיזל. splash
חגורות במקום חצאיות עם ה-D האייקוני/splash

ה-D האייקוני הוצג במלוא הדרו על תיקים פאפיים ומיני בגז מתוכשטים ומטריפים במספר גדלים וגם חגורות לוגו ענקיות שימשו כתחליף לחצאיות מיני וטופים בנדו. בנעליים בלטו במיוחד מגפי הירך עם אף מחודד ובקצהו לוגו המותג, או סטילטו בצבעים נועזים.

הצבע האדום, שכבר הוכרז כאחד החזקים לחורף 2023 מסתמן כיציב גם בקיץ 2024 עם פריטי דנים ובד רשת בטיפול Devoré שחושפים את לוגו המותג באדום עז. כנ"ל במחלקת האקססוריז, נוכחות מרשימה של אדומים מתיקים, נעליים ושרשראות צ'וקר שנראו על המסלול כמו קעקועים.

דיזל. splash
ממשיך גם לקיץ 2024 - הצבע האדום בנוכחות מרשימה/splash

עוד בוואלה!

מתחת לרדאר: כריסטי טרלינגטון בת ה-54 מציגה סטייל משובח

לכתבה המלאה
דיזל. splash
שילוב מדויק בין הרחוב למסלול. קולקציית אביב-קיץ 2024 של דיזל בשבוע האופנה במילאנו/splash

הגשם שנחלש (סנכרון קוסמי שקשה להסביר במילים) בישר על סיומה של התצוגה שנחתמה בשמלות ערב מאובזרות בברדסים וצעיף שנכרך סביב צווארן של הדוגמניות. מוזיקת הטכנו התחלפה בשריקות מרימות והשיער שלנו כמובן ידע ימים יפים יותר אחרי שעה בגשם - אבל מה לא עושים בשביל להרגיש רוקנרול.

הכותבת הייתה אורחת של דיזל במילאנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully