וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחת לרדאר: כריסטי טרלינגטון בת ה-54 מציגה סטייל משובח

19.9.2023 / 5:00

הטופ מודל בת ה-54 חווה לאחרונה סוג של קאמבק, אבל בשקט יחסי בלי ניוזים ולוקים אקסטרווגנטים. שמנו עין על הצלע הקלאסית-אלגנטית מחמישיית הסופר מודלס האגדיות של הניינטיז וגילינו שלכריסטי טרלינגטון יש גם סטייל משובח, כי גנטיקה מופלאה זה לא מספיק רבותיי

קצת קשה להגדיר את ההייפ העכשווי שחווה כריסטי טרלינגטון בימים אלו כסוג של קאמבק, בעיקר בשל העובדה שמאז החלה לדגמן בגיל 14 היא אף פעם לא ממש הפסיקה. אבל בתקופה האחרונה קשה להתעלם מההתחממות האופנתית שנוצרה סביבה. בין אם זה כדוגמנית - על השער החגיגי לגיליון ספטמבר של הווג הבריטי בו היא מצולמת לצד הקולגות נעמי, סינדי ולינדה, בצעידה על מסלול תצוגה של ראלף לורן בניו יורק לפני כשבוע או בקמפיין הסתיו שצילמה למעצבת קרולינה הררה, ובין אם בתור האימא המפורסמת של הדוגמנית העולה גרייס ברנס - הטופ מודל בת ה-54 לוהטת מתמיד.

כולנו מכירות אותה בתור הצלע הקלאסית-אלגנטית מחמישיית הסופר מודלס האגדיות של הניינטיז, עם רזומה של מאות שערים, קמפיינים, הפקות אופנה והשתתפות באינספור תצוגות. כעת הגיע הזמן לבחון את הסטייל שלה אוף דיוטי. אז איך כריסטי טרלינגטון נראית בחיים האמתיים? בגזרה הזו כריסטי מצליחה לשמור על עמימות אניגמטית, לא ברור אם זה כי היא לא מייצרת עניין לצלמי הפפרצי או שפשוט מדובר במישהי שיודעת להישאר מתחת לרדאר באופן יחסי לעשייה המפוארת שבאמתחתה.

כריסטי טרלינגטון. GettyImages
לובשת שאנל בפסטיבל טרייבקה/GettyImages

לשמחתנו, נדמה שהרצון להעניק חיזוק לקריירה של בתה בת ה-19 מחזיר אותה בעדינות לעניינים וביום שלישי האחרון השתיים פקדו יחד את ארוחת הערב השנתית מטעם תאגיד קרינג (הבעלים של גוצ'י, בלנסיאגה וסן לורן בין היתר). באירוע הנוצץ אליו הוזמנו גם קים קרדשיאן, ניקול קידמן, קרלי קלוס ואוליביה ווילד, טרלינגטון נראתה אצילית מתמיד בשמלת מקסי שחורה במחשוף א-סימטרי של כתף אחת בעיצוב בלנסיאגה. את הלוק השלימו שיער אסוף לאחור ברישול מעודן, קלאץ' שחור לא ממותג ועגילי חישוק משובצים ביהלומים.

כריסטי טרלינגטון. GettyImages
קלאסית בשמלה א-סימטרית של בלנסיאגה/GettyImages

בדיוק כמותה, סגנון הלבוש אותו היא מפגינה לאורך השנים הינו התגלמות היוקרה השקטה. גם כשהיא לובשת שמלת ערב זהובה של שאנל, בפסטיבל טרייבקה בשנה שעברה, או שמלת סאטן שחורה עם פרינט של חוליות כסופות מבית ויקטוריה בקהאם, זה מצליח להיראות צנוע ולא מנקר עיניים.

כריסטי טרלינגטון. GettyImages
טרלינגטון בשמלה מרהיבה של גוצ'י לצד הבעל השחקן אדוארד ברנס/GettyImages

כשהיא לא על השטיח האדום כריסטי מפגינה את מראה השכנה הטחונה מהאפר איסט שמנסה לשמור על פרופיל נמוך כמו לדוגמה באאוטפיט המורכב ממכנסי כותנה בהירים, סריג תכלת, מעיל משבצות (ורוניקה בירד) וסניקרס של Vans. בראיון לווג סיפרה בעבר שחמשת הפריטים החשובים ביותר במלתחה שלה הם "ג'ינס נהדר, ז'קט טוב, צווארון גולף שחור, חולצות טי רכות וחולצה לבנה מכופתרת".

עוד בוואלה!

התפוח לא נפל רחוק: בנות דוגמניות העל שכובשות כותרות, קמפיינים ומסלולים

לכתבה המלאה
כריסטי טרלינגטון. splash
מעיל משבצות של ורוניקה בירד וסניקרס של Vans/splash
כריסטי טרלינגטון. GettyImages
יוקרה שקטה. כריסטי בחליפה בכחול נייבי וחולצת פוסי בואו עם פרינט פייזלי/GettyImages
כריסטי טרלינגטון. GettyImages
מעולה בטוטאל לוק של פנדי/GettyImages
כריסטי טרלינגטון. אינסטגרם רשמי ראלף לורן, צילום מסך
כמעט ונרשמה נפילה. על המסלול של ראלף לורן בשבוע האופנה בניו יורק/צילום מסך, אינסטגרם רשמי ראלף לורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully