וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הריעו לטריו: בר רפאלי מציגה את הטרנץ' שכולנו צריכות

עודכן לאחרונה: 26.9.2023 / 7:16

הפאשן וויק במילאנו מתחיל לתת את אותותיו לסיום, הבאזז שנוצר סביבו מוצדק, בטח כשהוא כולל הופעת בכורה של המנהל האומנותי של גוצ'י. בין השגרירות הישראליות התייצבה בר רפאלי בשלוש הופעות כיפיות ואלגנטיות והוסיפה: "דילוג מעבודה לעבודה. מדינה למדינה. זה הכרחי"

femina - קמפיין רביעי עם בר רפאלי/אייל נבו

שבוע האופנה במילאנו לא מפסיק לספק רגעים נוצצים בחסות דוגמניות על מהעבר, קולקציות מפתיעות, ביניהן קו הבכורה של סבטו די סרנו מנהל הקרייאטיב החדש של גוצ'י שהוכיח את עצמו בסיפתח מספק עם שלל איי ליסטס בשורותיו הראשונות. מדי עונה גם הנציגות הישראלית מגיעה לשלום-שלום קצר, רונה לי שמעון כבר דרכה בניו יורק בתחילת החודש וגם בר רפאלי נתנה נוכחות מרשימה במילאנו.

בלונדינית ואלגנטית כהרגלה הגיעה כאורחת של בית האופנה "סנטוני", שבחר בה למשתתפת כבוד בהזדמנויות רשמיות רבות בעבר - לא לפני הגיחה הקצרה שעשתה קודם לכן בפריז באירוע של Replay, עם לוק שהוא הכי בר אבל עם טוויסט משודרג.

טוטאל דנים כיאה למותג, שהורכב ממכנסי ג'ינס מתרחבים לסיומת פדלפון, בטן מציצה ועליה טוניקת מקסי שנשארה פתוחה בזכות הכפתורים המרכזיים שנסגרו רק בחלקה העליון, לצד שני כיסים צרים על בית החזה. בין שאר האורחים בלטה במיוחד עקב הדנים הכחלחל בעוד שרוב אורחי האירוע בחרו ללכת על שחור, כשהיא רק הוסיפה נגיעה שחורה בתיק קלאץ' ומגפי שפיץ משלימים.

ונחזור למילאנו - כאמור, ברבור הייתה לאורחת כבוד של סנטוני והגיעה עם לוק שהצליח להלהיב גופי תקשורת רבים בעולם בזכות הצלחתו. כשאנחנו כבר חצי רגל בסתיו (לא באמת), בר הציגה גזרה מסוגננת של שמלת טרנץ' ארוכה בצבע נייבי, אותה חתמה עם חגורה תואמת במותניים.

עוד בוואלה!

העיפה אותם באוויר: בר רפאלי מטמטמת בשמלה שחורה

לכתבה המלאה

ספק מעיל ספק שמלה, הפיס הזה הוא ככל הנראה אחד הפריטים הכי שימושיים לעונות המעבר ומקבל את הווליום הנדרש בזכות השכבות הנופלות מאזור הכתפיים והזרועות. לכל המצוינות הזו התווספו זוג עקבים מחודדים על גווני הבורדו, לצד תיק יד מלבני ותואם. אקססוריז נוספים שנרשמו - זוג עגילי כסף מסנוורים ושרשרת תליון פשוטה.

רצף ההופעות הפומביות שלה במדינות האירופאיות מגיע קצת אחרי שהצליחה להדהים (שוב) את מעריציה עם לוק זוהר וטיפוסי שלה מוקדם יותר החודש, כשהיא עלתה בשחור על הרד קרפט בפסטיבל ונציה. ואילו הלוק האחרון והמנוגד שסוגר את הטריו הנהדר לשבוע זה הוא בחסות מותג העל האיטלקי אליזבטה פרנקי.

כמו כפפה ליד בווייב הכיפורי, השגרירה שלנו הלכה על חליפה מחויטת ושמנתית בגזרה משוחררת. לבסיס הבלייזר נוספה חזיית תחרה שהציצה והוסיפה פלפל לטון הרשמי ותיק צד על אותו גוון בעל רצועות שרשרת זהובות. החלק הנקי ביותר בלט בתכשוט - יהלום על כל תנוך ושרשרת דקיקה תואמת, פלאס איפור עדין וסופר מחמיא. דוז פואה ברבור.

בר רפאלי. אינסטגרם barrefaeli, צילום מסך
דוז פואה לברבור/צילום מסך, אינסטגרם barrefaeli

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully