וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוזי הנטינגטון וויטלי חושפת - אבל בדיוק במידה

עודכן לאחרונה: 2.10.2023 / 9:37

האישה והסטייל המופתי מדלגת בין תצוגות בפאשן וויק בפריז, אותן היא בוחרת בקפידה, אך רצף התמונות מחדר המיטות ממלון הבוטיק היו המעניינות ביותר עד כה

בעוד היא בוררת בקפידה את תצוגות האופנה אליהן היא הולכת בשבוע האופנה בפריז, רוזי הנטינגטון וויטלי, האישה והסטייל המופתי גם דואגת לעדכן את רגעי ההתארגנות מחדר המיטות במלון הבוטיק בו היא משתכנת.

וויטלי האלוהית, באמת, מיקסום של גנטיקה ושיק הצטלמה בעוד היא מדגמנת את הקולקציה החדשה של wardrobe.nyc, ואם זה לא פוסט מקפיץ מכירות - אנחנו לא יודעות מה כן.

לקולקציית הערב החדשה פריטי מפתח, ביניהם אפשר לג'נגל ולעשות מיקס אנד מאצ' מצוין בפלטת צבעים בסיסית ועם קורטוב סקסיות נחוצה. רוזי התחיל בבלייזר מחויט ומעוצב עם דש סאטן מתוחכם, איתו אפשר ללכת גם כשמלה, ויש את גרסת המקסי. המחיר, לנשים בעלות יכולת - 8,000 שקלים בלבד.

רוזי הנטינגטון וויטלי. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
בלייזר שמלה עם דש סאטן - 8,000 שקלים/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

מתחת נגלה בגד גוף תחרה ששולב עם גרביונים תואמים, מראה שקוף לחלוטין אותו הסתירה רוזי כשכיפתרה את הבלייזר. בגד גוף משגע ב-1,200 שקלים, המגיע גם בשחור וזוג גרביונים תואם ב-1,000 שקלים. עד כה נרשמו 10,000 שקלים ועוד לא הגענו לנעליים חמודות.

עוד בוואלה!

פאוור קאפל: הסטייל הזוגי של רוזי הנטינגטון-וויטלי וג'ייסון סטיית'ם מוטט אותנו

לכתבה המלאה
רוזי הנטינגטון וויטלי. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
טוטאל לוק תחרה ופטמה סוררת - wardrobe.nyc/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

את הכל סגרה בסטילטו לבנות ועגילים של טיפאני אנד קו, כיאה לשגרירה המצוינת שהיא, עם אסוף מהודק במראה הרטוב ואיפור מחרפן מליין הביוטי שלה rosie inc. וויטלי, שתמיד ניחנה בסקס אפיל לא רגיל, אף לא חושפת יותר מידי ותמיד שומרת על מרחק סביר מקהל הגולשים, אך הפעם פינקה בפטמה סוררת בתמונת שחור-לבן, וגם שם - הכל מאופק ובמידה. אייקון.

רוזי הנטינגטון וויטלי. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
חושפת, אבל בדיוק במידה. רוזי הנטינגטון וויטלי/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully