וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצבי האופנה והמשפיעניות תומכים בישראל

עודכן לאחרונה: 9.10.2023 / 8:06

אחרי הזדהות עמוקה של מפורסמים מרחבי העולם ומשפיענים ישראלים שמציפים את הרשת מתחיל להישמע קולם של דמויות מרכזיות בעולם האופנה - טומי הילפיגר כבר העלה פוסט ואחת המשפיעניות החזקות בעולם ברצף סטוריז חשוב

להביע תמיכה בישראל לא בדיוק עוזר למכירות ומעצבי האופנה יודעים שהם עתידים לחטוף אש. מי שהביע תמיכה בדף האינסטגרם הפרטי שלו הוא תומאס ג'ייקוב הילפיגר העומד בראש המותג האמריקני המצליח טומי הילפיגר שהעלה פוסט עם דגל ישראל לצד הכיתוב stand with Israel.

בתי האופנה הגדולים עדיין נמנעים מלהביע הזדהות, במיוחד בדפי העסק, אך אמילי אוברג, המייסדת והבעלים של מותג האתליז'ר המצליח ספורטי אנד ריץ' העלתה אמש (ראשון) מספר סטוריז לאות הזדהות.

גם מעצבת התכשיטים המצליחה לוריין שוורץ, יהודיה עם משפחה בישראל לא מפסיקה להציף את הרשת, לה 771 אלף עוקבים, וביניהם גדולי האמנים בעולם מביונסה, בלייק לייבלי, ג'יי לו ועוד שנוהגות לענוד את התכשיטים שלה באופן תדיר.

לוריין שוורץ. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
מעצבת התכשיטים לוריין שוורץ מביעה תמיכה/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

אחת המשפיעניות החשובות והמצליחות בעולם ויקי ריידר, גרמניה במקור, הציפה אתמול ברצף סטוריז של תמיכה בישראל, סרטונים קשים מהשטח וגם את רילז ההסברה החשוב של נועה תשבי. גם הבלוגרית אריאל צ'רנס לה 1.3 מיליון עוקבים הביעה תמיכה, עורכת הביוטי של אינסטייל מגזין והדוגמנית קמילה מורנו, לשעבר בת הזוג של לאונרדו דיקפריו.

עוד בוואלה!

עומדים לצד ישראל: הסלבס מהוליווד מגיבים למלחמה בארץ

לכתבה המלאה
ויקי ריידר, משפיענית. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
המשפיענית ויקי ריידר ברצף סטוריז/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

מאידך, אחת מדוגמניות הפלאס סייז המשפיעות בתעשייה, פלומה אלססר, מנצלת את הפלטפורמה ותומכת בצד השני ומעלה תכנים המעידים על ניתוק ובורות מוחלטת. קולם החשוב של המשפיענים ודמויות מפתח בתעשייה הוא קריטי בימים כאלה, ויש לחזק כל מי שביכולתו להגיע לחשיפה מקסימלית עם תכנים חשובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully