וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת שיודעת: זרקור על הסטייל המטריף של בלייק לייבלי

25.8.2023 / 8:49

בלייק לייבלי, יקירת המערכת, חוגגת היום את יום הולדתה ה-36 - הזדמנות מצוינת להפנות זרקור אל הסטייל האקלקטי הייחודי שלה, ולהזכיר: אין לה סטייליסט. האשטאג אובססד

מזל טוב! יקירת המערכת בלייק לייבלי חוגגת היום 36 סיבובים סביב השמש, וזו הזדמנות מצוינת להפנות זרקור אל הסטייל המטמטם שלה. השחקנית היפהפייה, שנודעת בעיקר בזכות תפקידה כסרינה ואן דר וודסן מסדרת הנעורים האייקונית "אחת שיודעת", איננה זרה לשטיחים אדומים. בין אם היא בוחרת בנאמבר סקסי מוזהב של שאנל, או שמלה מפעימה של ורסצ'ה אטליה למט גאלה 2022, שהייתה יותר כמו מיצג אמנותי מתחלף - המדובר באחת שדפנטלי יודעת, ואפשר לסמוך עליה שתסובב ראשים ותשמוט לסתות. תזכורת: לבלייק לייבלי מעולם לא היה סטייליסט!

בלייק לייבלי, מט גאלה 2022. GettyImages
אחת שיודעת. בלייק לייבלי בוורסצ'ה אטלייה במט גאלה 2022/GettyImages

היא נשואה לשחקן ראיין ריינולדס בן ה-46, עמו היא חולקת ארבעה ילדיהם (חמסה), ואין ספק כי השניים מתחזקים את אחת ממערכות היחסים הכי יציבות בהוליווד, כמו גם הפוטוגניות ביותר. אם מסתכלים ממש מקרוב, לא אחת נראה כי לייבלי עדיין מתעלת את האלטר אגו שלה סרינה, תלמידת תיכון באפר איסט סייד של מנהטן שיש לה, ובכן, הכל.

בלייק לייבלי. GettyImages
הספק יפה סך הכל. בלייק לייבלי חוגגת 36/GettyImages

מערכות הלבוש שהיא יוצרת מתאפיינות בסילואטות סופר נשיות, צבעוניות בשפע, שילובים קונטרסטיים, נגיעה של קולג' גירל סטייל, או לחילופין מביאה את הגלאם עד הסוף. ובעיקר - מאוד אקלקטית, ומשתנה כזיקית. "זה הרבה עבודה, אבל זאת אומרת... זה קל יותר כשיש לך גישה לבגדים", כך אמרה למגזין WWD ב-2018, והמשיכה: "החלק הקשה הוא לעבור על כל תצוגות האופנה, לצלם מסך של הלוקים שאת אוהבת ואז לאתר אותם. יש לי אסיסטנטית שעוזרת לי עם זה... אבל הרבה מזה קורה בזכות העובדה שיש לי מערכות יחסים עם המעצבים... אני אוהבת עיצוב ואוהבת אופנה, וזו דרך להיות יצירתית".

ראלף לורן, בלייק לייבלי. GettyImages
מגה שיקית בראלף לורן/GettyImages

ומהי הסיבה שבגינה לייבלי מסרבת להשתמש בשירותיו של סטייליסט/ית? ובכן, היא מגדירה את זה כדרך להתמודד עם "בעיות שליטה, ואגו גדול". בינינו, עם אהבתה הגדולה לאופנה וטעם משובח ללא דופי, באמת שהיא מסתדרת מצוין בכוחות עצמה.

את שמלת העור הסקסית אותה האיט גירל האולטימטיבית לבשה רק חודשיים אחרי שקיבלה את פניו של ילדה הרביעי, אשר בכוונת תחילה לא נרכסה עד סופה, אפשר להכתיר כאחד הלוקים הטובים והלוהטים ביותר שלה מהעת האחרונה.

עוד בוואלה!

חגיגה בחווה: השדרוג המעולה של בלייק לייבלי

לכתבה המלאה
בלייק לייבלי ראיין ריינולדס. GettyImages
לוקים הריוניים בצבע ושיער מתולתל להתפאר/GettyImages

לאיוונט הפתיחה המחודשת של חנות הדגל טיפאני ושות' בניו-יורק, לייבלי בחרה בשמלה המכופתרת הזו של ברנדון מקסוול, שעשויה עור ג'וסי בגוון חום שוקולד באורך מידי פלוס, ולה שרוולים ארוכים. היא פתחה את הכפתורים עד מותניה, שהודגשו בחגורה תואמת, אך לא עצרה שם.

השחקנית שחררה את הכפתורים גם בחלק התחתון של השמלה, ובכך יצרה שסע רותח מלפנים. את המחשוף הנדיב קישט ענק הנחש האייקוני 'סרפנטין' של הלייבל היוקרתי המארח כמובן, כולל צמיד תואם וטבעת זרת מאסיבית. את ההופעה המטריפה האם הטרייה חתמה עם סנדלי עקב חומים של כריסטיאן לובוטין, שיערה הבלונדיני עוצב בתלתלי דיסקו גדולים, והאיפור היה על טהרת גווני הברונזה, עם עיניים מודגשות ושפתון ורדרד מאובק.

גם כשהיא מתלבשת על הצד היותר קז'ואלי, לייבלי דואגת לעשות את זה עם טוויסט, ונדיר שהיא מפספסת. בין אם זה כשהיא מבקרת את ריינולדס בעלה על הסט של "דדפול 3" בו הוא מככב, ועולה על הופעה אדג'ית אך נינוחה הכוללת מכופתרת לבנה פתוחה מעל גופייה, מכנסי עור שחורים ומגפונים צ'אנקיים.

ניקח קפיצה קטנה אל שלושת השבועות האחרונים, במהלכם מייסדת Betty Booze , מותג קוקטיילים גורמה מבעבעים, עובדת במרץ לשווק וליחצ"ן את הבייבי האחרון שלה (אם הראשון לא הספיק) והוא ה-Betty Buzz. הפעם מדובר במשקאות מבעבעים תוצרת בית ונטולי אלכוהול, עשויים פירות, עשבי תיבול ותבלינים. כי היי, היום את לא יכולה להיות אייליסטרית מבלי שיש לך מותג משלך, או כמה.

מבחינתה, כל האמצעים כשרים, ולייבלי לא היססה להשתמש בנתוניה המרשימים גם אחרי לידה, כמו גם בסטייל השובב והייחודי שלה, בכדי להשיק ולקדם את הברנד הדנדש. לשם כך, האמא לארבעה עלתה על ביקיני אדום וסקסי שמרפרף לאסתטיקת הפיפטיז, וסגננה אותו עם - ליפסטיק אדום עז, שתי קוקיות, משקפי שמש מתקתקים בצורת לבבות (5$ מאמזון), כובע מצחייה שקוף בצהוב ולבן, ומגבת תואמת שנכרכה על ירכיה.

כבר בשנת 2022 בלייק אמרה למגזין ווג שמבחינתה, הילדים גרמו לה "להרגיש הרבה יותר טוב בעור של עצמי. אף פעם לא הרגשתי יותר נינוחה או בטוחה בגוף שלי כמו עכשיו" והוסיפה, "אני רוצה ליצור סרטים שאהיה גאה שילדיי יראו. אפילו השמלות שאני לובשת - אני רק רוצה שהילדים שלי יהיו גאים". חמודה כזו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully