וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרות לשליטה: זה האקססורי שיקפיץ לכן את הלוק

עודכן לאחרונה: 22.10.2023 / 8:34

בזמן שאנחנו מנסות לתרגל שגרה ולצאת מהטרנינג ומשמלות הבית, קבלו קצת השראה לאקססורי גברי ותיק שיכול להקפיץ לכן את הלוק ולהרגיש בשליטה. בק טו ביזנס?

סבב שבועות האופנה אמנם הגיע לסיומו בפריז מזמן, אבל השראות הסטייל הרבות שפקדו אותו כנראה ילוו אותנו לתקופה של כמה חודשים טובים לפחות. אחת התופעות שצדה את תשומת ליבנו היא העניבה שהסתמנה כאקססורי הקלאסי המושלם ששידרג כמה מהלוקים של הפאשניסטות החזקות ביותר בפיד.

בלטו: קיארה פראני האיטלקיה שהגיעה לאירוע של לנקום בחליפת קרופ פלוס עניבה מקולקציית הסתיו החדשה של ולנטינו, אמילי סינדלב הדנית בחליפת אוברסייז בקאמל ועניבת פסים וויקי ראדר - הידועה בכינויה ויקי אנד דה קיד - שהצטלמה בטוטאל לוק מהמותג הניו יורקי Wardrobe.

חשוב לציין שהרעיון של אישה בעניבה כבר מזמן התעלה על קונספט ההשאלה מהמלתחה הגברית. פעם מזמן העניין אולי נתפס כהתרסה, כמו במקרה של השחקנית האגדית מרלן דיטריך בשנות ה-40 של המאה הקודמת או הנסיכה דיאנה בסוף האייטיז. אפילו ג'וליה רוברטס הצליחה לייצר באז סביב הבחירה בחליפה "גברית" עם עניבה, איתה לקחה את הפסלון בטקס גלובוס הזהב של 1990.

עוד בוואלה!

לא לגיל הרך: סרטי הקשירה לשיער בקאמבק מפוקפק

לכתבה המלאה

בניגוד להצהרת החגיגיות הייחודיות שהייתה שמורה בימים עברו לאותה אישה שבחרה בתלבושת מעונבת, הגלגול הנוכחי משתייך לגזרת הסטריט סטייל הנונשלנטית יותר. התחזקותה של העניבה בחודש האופנה האחרון, לצד מוטיבים נוספים מהמלתחה המחויטת כמו ז'קטים, חצאיות פליסה ונעלי מוקסין, נדמית כקונטרה אורבנית לתקופת החופשות שקדמה לה, בה כיכבו בגדי ים, תיקי קש וכדומה. בנוסף, עונת הסתיו הינה זמן אידאלי לרכוס חולצת כפתורים מבלי לחוש קלסטרופוביה ולהוסיף מעליה עניבה קשורה ברישול או בהידוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully