וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לגיל הרך: סרטי הקשירה לשיער בקאמבק מפוקפק

עודכן לאחרונה: 5.10.2023 / 19:51

סרטי הקשירה לשיער הוטמעו חזק מאוד העונה על ראשי הפאשניסטות - על המסלולים, ברחובות או סתם באינסטוש. אז מה יש בזה שגורם לכל כך הרבה נשים להתעקש שוב ושוב להאריך את חיי המדף של האקססורי הזול? הסוד - לבחור את הצבע הנכון

אולגה פררה - דיור, שבוע האופנה פריז. Jeremy Moeller, GettyImages
ראו ערך: השילוב הראוי בתוך צמה תמימה/GettyImages, Jeremy Moeller

בואו נתחיל מהסוף - מנקודת מבט מקרו ולגמרי מכלילה, אנחנו חושבות שהגחמה לשוב ולהשתמש בסרטי קשירה לשיער יכולה להיראות על חלקנו (לרוב) די פאתטית, בואו נודה באמת. יש מי שנשבעו שלעולם לא ישקלו להשתמש שוב באקססורי אחרי גילאי העשרה ואפשר גם להבין למה. יחד עם זאת, החודשים האחרונים לשנת 2023 מקבלים את פניהם של הסרטים המפארים את הלוקים השונים של האושיות בשבועות האופנה האחרונים ובכלל.

אמה ווטסון, סידני סוויני והיילי ביבר הן רק חלק מהשמות המוכרים שהחליטו להציל את האביזר שמחזיר אותנו לגיל הרך ולהחיות אותו מחדש בדרכן. על המסלולים וברחבי האינסטוש, קשתות וסרטים מצליחים להוסיף ולו מעט פאר לבחירות הסטיילינג השונות, הכוללות מיקומים ניסיוניים חדשים על הראש לצד שילוב גוונים עונתיים.

עוד בוואלה!

גלאם מינימליסטי: פמלה אנדרסון נטולת איפור וזה מדהים

לכתבה המלאה

כל השימושים החוזרים באקססורי שכבר שנים מוחבא במגירה, מדגישים את החשיבות הטרנדית שלו לסתיו הקרוב. ולמרות הקונוטציות החמודות של הסרט הנקשר לשיער, לגמרי ניתן לעשות בו שימוש מבלי שיראה ילדותי יתר על המידה ולתרגם אותו לעידן חדש - כי אין ספק שהוא הופך למרכיב קבוע בכלל האאוטפיט. אחד מכללי הברזל לאלה שרוצות להתנסות בסרט קשירה אבל לא רוצות ליפול לסטיגמה, הוא לבחור אותו בצבע שחור, גוון שיספק תחכום ולא בהכרח מתיקות.

דווה קאסל - דיור, שבוע אופנה פריז. Jacopo Raule, GettyImages
דווה קאסל (בתה של מוניקה בלוצ'י) כבר מתורגלת/GettyImages, Jacopo Raule

צמה, קוקו פשוט, גולגול או חצי ממנו - קיימות כמה אפשרויות לשילוב בתסרוקות השגרתיות שלנו, כשאת הסרט עצמו ניתן למצוא בכל חנות אקססוריז בגרסה הפשוטה או כמוצר מוגמר של סיכה מובנית או גומייה עם פפיון או כזה שיוצאים ממנו סרטים לעיצוב אישי.

אופציה אחרת (וחסכונית) לאלה שרוצות לקחת את זה צעד אחד קדימה, היא פשוט לרכוש סרט הנבחר לפי מטר אצל החייט הקרוב. וכמובן, הרעיון של החלפת הסרטים במטפחת או כל פיסת בד שתרצו להעניק לה חיים - תקף גם הוא.

אמילי סינדלב בתצוגה של ויקטוריה בקהאם בפריז. Christian Vierig, GettyImages
הגיע גם לאושיות האינסטה - אמילי סינדלב מגיעה לתצוגה של ויקטוריה בקהאם/GettyImages, Christian Vierig

איך תעשו את זה נכון? תהיו פרקטיות

השילוב בקוקו הכי פשוט שלכן, נמוך או גבוה, רופף או מוצמד - הסרט לשיער יכול לעטוף את הגומיה שלכן ולהפוך את האזור ליותר מעניין.

סרט קשירה לשיער - סטריט סטייל שבוע אופנה פריז 2023. Jeremy Moeller, GettyImages
בקוקו נמוך - הכי פשוט, הכי יפה/GettyImages, Jeremy Moeller
הבלוגרית ליאוני האן בתצוגה של מיו מיו בפריז. Daniel Zuchnik, GettyImages
בקוקו גבוה - ליאוני האן מציגה מוד התפזרות במיו מיו/GettyImages, Daniel Zuchnik

סגנון החצי גולגול באיסוף בסרט עבה בחלקו העליון, או במילים אחרות - הפתרון המושלם ל'בד הר דיי' תוך שימוש בטרנד בחסות הנוסטלגיה.

מאיה הוק - תצוגה דיור שבוע אופנה פריז 2023. Jacopo Raule, GettyImages
"עשיתי גולגול של ניקיונות שישי ויצאתי"/GettyImages, Jacopo Raule

קוקו או גולגול הם דרכים חסינות לתקלות לעבוד עם סרטי קשירה, אם בא לכן קצת לפלפל את העניינים למשהו פחות צפוי, תוכלו לשלב אותו בעת קליעת צמה - גם הפשוטה ביותר. התוספת הקלילה הזו תיצור אימפקט מיידי ומלא שיק.

בלוגרית סטפני יו -  ז'יבנשי, שבוע האופנה פריז. Christian Vierig, GettyImages
ספק מתוחכם ספק טיילת אילת/GettyImages, Christian Vierig

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully