וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאות הזדהות? מייגן מרקל חוזרת לחולצת הפסים

עודכן לאחרונה: 11.10.2023 / 8:33

הדוכסית לשעבר הגיעה לבקר בארגון צדקה הפועל למען משפחות של יוצאי צבא ולבשה חולצת פסים בצבע הדגל. אותה חולצה מדוברת שלבשה בטורניר ווימבלדון לצד קייטי בשנת 2018. בחירה מקרית או הצהרה?

Harry & Meghan _ Official Teaser/Netflix

בדיוק שהחלו השמועות על ריבים בין הדוכסית מסאקסקס (דאז) והדוכסית מקיימברידג' בשנת 2018, השתיים הגיעו למפגן כוח והדדיות בטורניר ווימבלדון הידוע תוך שהן מנסות להפריך את השמועות, שהתבררו אחר כך כנכונות. ויותר מכך.

מייגן לבשה את אחד הלוקים המוצלחים שלה עד היום, חולצת גברית מפוספסת בכחול-לבן של ראלף לורן ומכנסיים לבנים רחבים מבד נשפך, אותם השלים כובע קש לבן של מיזון מישל.

קייט מידלטון, מייגן מרקל צופות בטורניר ווימבלדון. AP
אחד הלוקים המוצלחים עד היום - מייגן וקייטי בטורניר ווימבלדון ב-2018/AP

השבוע, חזרה מרקל לאותה חולצת פסים מוצלחת (590 דולר) בצבעי דגל ישראל, וניתן לה את הקרדיט שיש קשר למצב, כשהגיעה לבקר ב-fisher house, בית שמשמש כארגון צדקה ותמיכה למשפחות של יוצאי צבא נפגעים. הפעם שילבה את החולצה עם חצאית מידי שחורה של לאפייט בעלות 398 דולר ונעלי עקב בצבע ניוד.

אמש (שלישי) הרימה מרקל עוד קצת את הרף כשלבשה חליפה מצוינת של אלטזורה בצבע שמנתי לפאנל בו השתתפה לצד הנסיך הארי על הסכנות שאורבות לילדים ברשתות החברתיות.

עוד בוואלה!

טיפת מזל: התכשיטים הציוניים של נועה תישבי

לכתבה המלאה

לחליפה ז'קט-חולצה אוף שולדרס עם חלק עליון כפול ומתחתיו ממשיכים כפתורים ( 2,195 דולרים) ומכנסיים רחבים תואמים ב-1,275 דולר, שניהם מהקולקציה החדשה. גם כאן נעלה את הלוק עם פאפס ניוד של אלטזורה, עגילי סטייטמנט נופלים של שרה הנדלר ואסוף מרושל שהפך כה מזוהה עימה במשך השנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully