וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שערוריית דגל פלסטין: SHEIN מפסיקה את ההתקשרות עם משפיענים ישראלים

עודכן לאחרונה: 16.10.2023 / 11:59

אחרי מכירה של דגלי פלסטין והפסקת משלוחי חינם לישראל, האתר הסיני יוצא במייל המוני למשפיענים מקומיים במטרה להפסיק את ההתקשרות - "אנא עצרי את הפוסטים שלך". כל הפרטים

אתר הקמעונאות הסיני הציע בימים האחרונים דגלי פלסטין למכירה תמורת 4.25 לירות שטרלינג. חיפוש אחר צמד המילים Israel Flag לעומת זאת הוביל ללינק שבור. האתר הזול נחשב פופולרי מאוד בקרב צרכניות ישראלית, שזעמו במיוחד עקב מכירת הדגל והציפו את הרשת בקריאות להחרמת האתר.

"אתם תומכים בארגון טרור שתוקף את המדינה שלי ישראל. חמאס גרוע יותר מדאעש. אנחנו נפסיק לקנות מכם", כתבה אחת הצרכניות בקבוצת פייסבוק שמשתפת על רכישות מומלצות (או לא) מהאתר.

אתר שיין, דגל פלסטין. שיין, צילום מסך
אחרי דגל פלסטין - הפסקת התקשרות עם משפיענים ישראלים/צילום מסך, שיין

דגלי פלסטין אכן הוסרו, וכעת, שערוריה חדשה מצד האתר - הפסקת שיתוף פעולה עם משפיענים בישראל. "תודה רבה על התמיכה והאהבה שלך ל-shein. עקב התאמות - מועד הפרסום של הקמפיין נדחה. אנא עצרי את הפוסטים שלך. אנו נספק עדכון לגבי פרטים נוספים ומועד פרסום בהמשך. תודה רבה". נכתב במייל שקיבלו שלל משפיענים ברחבי הארץ. בנוסף בוטלו גם כל משלוחי החינם לישראל.

תנאי עבדות מודרנית במפעל האופנה SHEIN. מתוך הסרט של ערוץ 4 הבריטי,
מפעל הייצור של shein/מתוך הסרט של ערוץ 4 הבריטי

אם זו לא קריאה ברורה שיש להפסיק את הרכישות מהאתר הסיני ההמוני, הנה עוד כמה עובדות שחשוב שתזכרו: הבגדים של שיין מיוצרים בייצור המוני מבדים זולים כדי לאפשר את אותם מחירים נמוכים. איכות הבד אינה גבוהה ולרוב, כתוצאה מכך, גם המגע אינו נעים והבגד לא ישרוד כביסות רבות. זיהום האוויר שנוצר כתוצאה מייצור המוני של בגדים מבדים באיכות נמוכה, כמויות אדירות של מים שנדרשות לייצור, פליטת פחמן דו-חמצני מזהם ובסופו של דבר גם היעדר היכולת למחזר בדים מהסוג הזה. תוסיפו לכך את תנאי העבודה הקשים והמשכורות הזעומות לפועלים, ריזות הקרטון המרובות והטיסות התכופות שמבקשות להעביר את הסחורה מסין לצרכניות הנלהבות בישראל - וקיבלתן גם יופי של מתכון לפגיעה בכדור הארץ. נקודה למחשבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully