וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפירה עילית: דרור קונטנטו ומעצבי האופנה נרתמים למשימה

עודכן לאחרונה: 18.10.2023 / 11:23

מעצבי אופנה רבים נרתמים בימים אלו לשפצור מדים של חיילי צה"ל ושאר אביזרים הכרחיים למלחמה - "מי שיכול ויודע לשבת על מכונות - אני מזמין אותו להתנדב" אומר מעצב שמלות הכלה והערב דרור קונטנטו

לא מעט דובר על המחסור בציוד לחיילים, משרתים במילואים ואזרחים מתנדבים במלחמת חרבות ברזל. מציוד קרבי, אפודים, קסדות, וסטים, תיקים ועד בלאי חמור במדים. מעצב שמלות הכלה והערב דרור קונטנטו החליט להתנדב יחד עם הצוות שלו במרכז הציוד של אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, ולעשות את מה שהם יודעים הכי טוב - לתפור.

דרור קונטנטו. דובר צה"ל
דרור קונטנטו מתנדב באגף הלוגיסטיקה/דובר צה"ל

אז נכון, הפעם זה שונה בהרבה ממה שהם רגילים לעשות ביום יום - לשמח נשים ביום הגדול בחייהן, אבל הסיוע כעת חשוב מאי פעם. "נפלה בחלקנו הזכות, לי ולחלק מהצוות שלי להגיע ולתת את מה שאנחנו יכולים, כי זה הקצת שאפשר", אומר קונטנטו. "אנחנו מחזקים את כל המדים של הלוחמים, בודקים שכל הסקוצ'ים עובדים, שכל הרוכסנים נסגרים, שכל הטיקטקים מתוחים. כל מי שיכול, ויש לו זמן ויודע לשבת על מכונות - אני מזמין אותו להתנדב לחיל הלוגיסטיקה" הוסיף. מוקד המתנדבים 03-7374863.

בחמ"ל נוסף של מעצבים נפתחה קבוצת וואטסאפ בשם "מעצבים מתגייסים", אותה הרימו ינקי גוליאן ונטף הירשברג, צמד המעצבים מ"ינקי ונטף" אשר חברו לטל שטרן מבעלי מותג אופנת הגברים dare ועוזרים בריכוז בקשות ממתפרות זמניות שהוקמו ברחבי הארץ לצורך המלחמה. חלקם גם בבתי הספר לעיצוב ויצו, שנקר ובצלאל.

בוויצו חיפה עובדים הסטונדטים עובדים על שפצורי פאוצ'ים, חגורות ואביזרי לחימה לחיילי צה"ל, תודות לתרומות לרכישת החומרים כשאת מבצע התפירה מנהלת ד"ר רחל גץ-סלומון, ראש החוג, ולצידה אנשי סגל בכירים ומרצים.

עוד בוואלה!

לא לצידנו, איתנו: הסטייליסטית רייצ'ל זו לא חוסכת בתמיכתה בישראל

לכתבה המלאה
ויצו חיפה. יח"צ,
ויצו חיפה נרתמים למען שפצור מדים לחיילים/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully