וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לצידנו, איתנו: הסטייליסטית רייצ'ל זו לא חוסכת בתמיכתה בישראל

עודכן לאחרונה: 17.10.2023 / 8:44

הסטייליסטית היהודייה רייצ'ל זו לא מתביישת להביע את תמיכתה בגלוי בנוגע למלחמת עזה הנוכחית. בין פוסטים ושלל סטוריז בעד הצד הנכון (אנחנו) היא מציגה סגנון בוהו עדכני ומשופר - וכן, היא עדיין אייקונית

רייצ'ל זו. אינסטגרם rachelzoe, צילום מסך
לא לצידנו, איתנו: רייצ'ל זו רבותיי/צילום מסך, אינסטגרם rachelzoe

רובנו זוכרות אותה מלפני כעשור פלוס - רייצ'ל זו (52), הסטייליסטית המדופלמת שהפכה למעצבת אופנה, אייקון משפיע בתחום, בעלת האתר "The Zoe Report" ובין היתר יהודייה שפעילה מ-א-ו-ד בהסברה בימים הכה רגישים של השבוע וחצי האחרון.

זו הפכה ללא פחות מפורסמת מלקוחותיה בזמנו וקיבלה את הבוסט המאסיבי בסדרת הריאליטי המצליחה "The Rachel Zoe Project" שעקבה אחריה בזמן שמרחיבה את הביזנס ומנסה בין לבין לאזן את החיים האישיים והמקצועיים.

מעבר להיותה חברה נאמנה למדינתנו הקטנטונת, היא ממשיכה להציג את סגנון הבוהו השיק שדבק בה לאורך השנים. זאת בעזרת פיסים בעלי גזרות משוחררות, מלאות מלמלות, לצד השיער הבלונד, הגלי והארוך וכמובן פני הבוטוקס העומדות. בתקופה האחרונה רשמנו לפנינו מספר לוקים מסקרנים שקיבלו תפנית עדכנית (מלא נוצות) והשאירו מאחור את נגיעת הסטייל שלעיתים הייתה לדי מפוקפקת וזכתה לביקורות רבות מכל קצוות הציר.

עוד בוואלה!

אחרי שערוריית דגל פלסטין: SHEIN מפסיקה את ההתקשרות עם משפיענים ישראלים

לכתבה המלאה

את כישורי וניחוחות האיט גירל שנטמעו ונשארו איתה עם השנים, היא משלבת בפיד האינסטגרם יד ביד יחד עם תכני הסברה עבור ובעד תושבי מדינת ישראל ובטחונה. היא אמנם ויתרה בתחילת דרכה כסטייליסטית על שם המשפחה השני 'רוזנצוויג' משום שנשמעה "יהודיה מדי" ונשארה רק עם 'זו' - אבל זה ממש לא נוגד את פעולותיה ברשתות החברתיות בימים האחרונים, כשכל לייק, שיתוף או פרסום הופך לתמיכה מלאה ונחוצה עבור תדמית ישראל בעולם.

הימים האחרונים הפכו ליומן מסע כשהיא דואגת להעלות כל תיעוד אפשרי, ראיונות ונתונים לגבי המלחמה כאן. סטוריז רצופים וגם פוסטים רבים ביניהם נאומו של ראש עיריית ניו יורק כשהיא מודה לו על מילותיו: "תודה לך, אני צופה בזה בריפיט ומודה בלי סוף על האור שלך. 'אנחנו לא בסדר' ואף אחד לא צריך להיות בסדר כשאלפי אזרחים חפים מפשע בכל מקום בעולם הם קורבנות המלחמה".

פוסט נוסף בלי התחכמויות או מסרים מעומעמים כמו חלק מחבריה ההוליוודיים, עלה לצד תמונת ילדה עטופה בדגל ישראל תחת הכיתוב: "אני עומדת לצד ישראל ולעולם אעמוד נגד הרג של גברים, נשים, ילדים וזקנים חפים מפשע בכל מקום. להצדיק כל פיגוע זה להיות שותף לפשע. ילדים אף פעם לא צריכים להיות במלחמה", בתוספת ההשטאג הפופולרי #istandwithisrael.

בריל אחר שהעלתה לעמוד, הוצגה הופעתם המרגשת של להקת U2 האגדית שהקדישו כמה מילים לפני ביצוע "Pride", ושינו את מילות השיר כהזדהות עם הטבח בישראל. כשהיא חוזרת על חלק ממה שנאמר, כתבה: "לאור מה שקרה בישראל ובעזה, שיר על אי-אלימות נראה קצת מגוחך, אפילו מצחיק, אבל התפילות שלנו תמיד היו לשלום ולא לאלימות... אבל הלב שלנו והכעס שלנו, אתם יודעים לאן הם מכוונים". ואם זה לא היה מספיק ברור - זה הזמן להיכנס ולחזק את הפוסטים שלה בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully