וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתם חתיכים, חבל להרוס": החיילים מאמצים את הטרנד המפוקפק

עודכן לאחרונה: 19.10.2023 / 7:06

בדף האינסטגרם של הפשוטע עלתה תמונה של חיילים - כולם בתוספת אקססורי גברי (מפוקפק) - שפמים. האם חזרנו לטרנד הלא מחמיא הזה? ומה יש לציפי שביט להגיד על העניין?

בשנת 2020 הייתה אפיזודה קלה של טרנד שפמים בקרב כוכבים בינלאומיים מצליחים במיוחד, כאלה שדווקא יודעים סטייל מהו. טימותי שאלאמה, הארי סטיילס, ליל נאס וגם ג'סטין ביבר - כולם החליטו לאמץ שפם קטנטן מתחת לאף שלהם.

טימות'י שאלאמה. GettyImages
טימותי שאלאמה והשפה בשנת 2020/GettyImages

אתמול (רביעי) העלתה בפנינו הפשוטע כי האירוע חוזר והטרנד המסוכן שב לצבור תאוצה - "מתחיל בבסיסי צה"ל טרנד סוכן מאוד של שפמים. בלי זקן, רק שפמים פלומות באמצע הפרצוף. חיילי צה"ל כמו שראינו ביומיים האחרונים אתם חתיכים. חבל להרוס את זה עם לוק ירדני".

השוותה והעלתה ציפי שביט המעולה כששתלה עצמה על אותה תמונה של החיילים במדים וכתבה - "לאור הזדהות עם המילואימניקים שמגדלים עכשיו שפם, החלטתי להצטרף לטרנד. אגב - לא גידלתי שפם, פשוט לא הורדתי". מושלמת, תודה על זה.

גברים יקרים, אם תהיתם מה חושבות הנשים על המראה החדש הנה מספר תגובות נבחרות לפוסט הפשוטע, ספוילר - אל. "אני אוהבת את ההומור שלהם נראים כמו בתמונות ל הסבים שלנו", "אולי הם מנסים להזדהות עם החיילים במלחמת הכיפורים", והתגובה המנצחת - "כאילו אנחנו לא סובלים מספיק". תחזרו הביתה חמודים שלנו, וזקן מסוקס ומסודר זה לגמרי מספיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully