וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנו לנו לחלום: הבינה המלאכותית מציגה קולקציות על פרו-ישראליות

23.10.2023 / 8:30

די איבדנו כיוון בלהבין מי איתנו ומי נגדנו. מותגים רבים הראו תמיכה פומבית וכלכלית בכל הנוגע למלחמת עזה, אבל לא כולם שם. אז למה לא פשוט ליצור אותה? שמישהו יצבוט אותנו - האם ככה מרגיש חלום שמתגשם (בעזרת בינה מלאכותית)? תעלו איתנו על המסלול ותראו

בין אם תצהירו על כך בפומבי, ברשתות או סתם ליד הבסטי - אין אחד במדינה שלנו שלא רוצה לקבל הכרה והזדהות מצד ידידינו מעבר לים. המונים הצטרפו כבר למאבק על זכות ההגנה של ישראל נגד טרור החמאס וכמובן הרבה מהם נשארו בצד האפל של ההיסטוריה - כשהם ממשיכים לעצום עיניים ולהפיץ פייק ניוז בעמודים הזוהרים שלהם (ראו ערך ג'יג'י חדיד ושות').

הרבה מותגי אופנה גדולים כקטנים ורשתות סיטונאות ענק בוחרים גם הם להביע את דעתם, כשחלקם פשוט פועלים בתור התורם 'השקט'. ביניהם מותגי עילית כמו שאנל שעשו צעד מובהק כדי לעמוד לצידה של ישראל כשתרמה 4 מיליון דולר, כן כן קראתן נכון, עבור צרכים וארגונים הומניטריים לתושבי העוטף.

עוד בוואלה!

ראי הנפש: הסטרס משפיע על עור הפנים שלנו - מה אפשר לעשות?

לכתבה המלאה

גם קרן ראלף לורן נרתמה למאמץ בתרומה נדיבה למד"א וטורי ברץ' שלא נשארו מאחור, לצד מסר מחמם: "אנו מגנים את הטרור והשנאה על כל צורותיו. הדיווחים קורעי הלב והתמונות האכזריות של מתקפת הטרור בסוף השבוע שעבר בישראל השאירו אותנו שבורי לב. וכהורים, אחים ואחיות, אנו נחרדים מכך שכל כך הרבה ילדים, נשים וגברים חפים מפשע נקלעים לאלימות ההרסנית הזו בישראל ובעזה". לאבלי.

קולקציית תמיכה בישראל בעזרת בינה מלאכותית. אינסטגרם mysocial_il, צילום מסך
נפלאות הבינה המלאכותית - אוברולים של לואבה/צילום מסך, אינסטגרם mysocial_il

אממה, כל ההרמות והחיבוקים הווירטואליים נהדרים, רק חבל מאוד שזה לא כולל את המותגים שאנחנו עוקבות אחריהם במשך כל השנה. מי שלקחו את המחשבה הזו צעד קדימה אלה החבר'ה במשרד הפרסום "MY social", שבעזרת בינה מלאכותית ייצרו תצוגת אופנה המציגה קולקציות תמיכה (לכאורה) בישראל של מותגי העל הגדולים בעולם. כי למה לחכות לשבוע האופנה הבא, אם אפשר פשוט ליצור אותו?

קולקציית תמיכה בישראל בעזרת בינה מלאכותית. אינסטגרם mysocial_il, צילום מסך
הקריצה השובבה של דיזל נכנסת לתמונה/צילום מסך, אינסטגרם mysocial_il

בין הדגמים שנפלאות ה-AI ייצרו, נרשמו מספר פיסים שהיינו שמחות למדוד. מז'קט דנים ארוך של בלנסיאגה תחת חולצה בייסיק עם הכיתוב "חי", בהמשך ישיר לחליפות אוברול דומות כשבכיסי החזה של דגם לואבה מתנוסס הכיתוב: "SUPPORT ISRAEL". ועד הסגנון השובב והמוכר של דיזל כשהדוגמנית המלאכותית צועדת עם טופ לבן ועליו הכיתוב: "D FOR ISRAEL".

קולקציית תמיכה בישראל בעזרת בינה מלאכותית. אינסטגרם mysocial_il, צילום מסך
שאנל מזמן כבר איתנו, על אמת/צילום מסך, אינסטגרם mysocial_il

שאר התמונות ממשיכות את אותו הקו הבדיוני - תצוגה של סן לורן כשלצד שמלה קלאסית תכלת ניצבת שרשרת עם תליון גיאוגרפי בצורת המדינה, מנגד דוגמן נציג JW Anderson לובש טישרט "שמע ישראל לבנה" וחגורות שלייקס משוכללות מבית שאנל (הנאמנים על אמת).

קולקציית תמיכה בישראל בעזרת בינה מלאכותית. אינסטגרם mysocial_il, צילום מסך
לגמרי יתפוס על המסלולים האמיתיים/צילום מסך, אינסטגרם mysocial_il

מעיין יחבס, מנכ"ל משרד הפרסום והקריאייטיב MY Social: "כמו רבים מאזרחי המדינה גם אנחנו מצאנו את עצמנו מתעסקים בשבועיים האחרונים בהסברה. בין הפרויקטים שהרמנו הייתה תצוגת אופנה של שבוע אופנה היפותטי בו כל המותגים הגדולים בעולם מעלים על המסלול קולקציות שתומכות בישראל. פרויקט שאולי רחוק מלהיות מציאותי, אבל טכנולוגיות הבינה המלאכותית שכבשו אותנו בשנה האחרונה אפשרו לנו להפוך את הפנטזיה שלנו לסוג מסוים של מציאות, חלום כחול-לבן".

קולקציית תמיכה בישראל בעזרת בינה מלאכותית. אינסטגרם mysocial_il, צילום מסך
"שמע ישראל" לכל גבר עלי האדמות/צילום מסך, אינסטגרם mysocial_il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully