וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימית: איוונקה טראמפ חוגגת בשמלה ורודה משגעת

איוונקה טראמפ חגגה יום הולדת 42 עם המשפחה הקרובה והחברים הטובים (והמפורסמים), אבא דונלד לא היה בנמצא אבל כלת השמחה דאגה לקצת אסקפיזם בשמלה ורודה משגעת

בשבוע שעבר ציינה איוונקה, חובבת ישראל מושבעת שהתגיירה, את יום הנישואים ה-14 שלה ושל ג'ארד קושנר. היא אומנם חגגה בלעדיו עקב נסיעת עבודה, אך מספר ימים לאחר מכן כבר התאחדו השניים לרגל חגיגוגת יום הולדתה ה-42.

בארוחה מפוארת במיאמי עם המשפחה הקרובה, מינוס אבא כמובן, נגדו היא נאלצת להעיד בבית המשפט וחברים קרובים ומפורסמים בחרה איוונקה בלוק ורוד אופטימי ויפהפייה שנמכר כרגע בסייל. עדיין יקר, אבל בסייל.

שמלת מיני עשויה ריב עם כתפיות ספגטי בוורוד בייבי מטמטם אליה מתחברים שני שרוולים ארוכים שנסגרים בחמש לולאות קריסטל עדינות בכל צד. שמלה מחמיאה מאוד של המותג המצליח mach&mach שכרגע נמכרת בסייל - 600 דולרים במקום 1,000. לשמלה ציוותה סנדלים לבנים מדגם 'איזבל' של רפורמיישן ונראתה חגיגית במיוחד בתוספת עגילי יהלומים נופלים ובלונד פזור ומשוחרר.

בתה ארבלה, שחגגה לפני מספר חודשים בת מצווה, גם כן נראתה נהדר בשמלת מעטפת מחמיאה בגוון ירקרק בהיר של ארטיזיה - 88 דולרים בלבד. מחשוף מרובע מחמיא, שרוולים ארוכים וקשירת מעטפת, שמגיעה גם בשלל גוונים משחור, חום, בורדו וניוד לכל המעוניינות.

עוד בוואלה!

חרם אופנתי: פריטיה של דודו בר אור מוסרים מהאתרים הגדולים בעולם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully