וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפה ספארקל להרמת המורל: זה הטרנד הכי חם בציפורניים כרגע

עודכן לאחרונה: 1.11.2023 / 9:00

על אף המגמה הניכרת משחרור לשעבוד של לק ג'ל, הרוב המוחלט של הנשים עדיין מקפידות לצבוע את הציפורניים מידי חודש. אם אתן מחפשות איך להכניס קצת אור לנשמה בימים של חושך - הנה אלטרנטיבה לא רעה בכלל

אנחנו באמת מתקשות לחשוב על איזשהו טרנד שעדיין לא צץ בעולם המני פדי העשיר. עברנו הכל מהכל מפרנץ' קלאסי, דרך צבעי פסטל, ציורים במכחול של דמויות ושאר פירות, ציפורני חתול, ציפורניים מרובעות ועוד ועוד ועוד. הטרנד האחרון מסתמן כציפורני הקטיפה, מעין אשליה נוצצת שנראית כל כך רכה, שאת רק רוצה להושיט יד וללטף אותה.

בעוד שציפורני הקטיפה אינן תופעה חדשה של ממש, לאחרונה נרשמת נוכחות מרשימה של הלוק הניינטיזי ברשתות החברתיות ויש סיכוי סביר כי לא מעט בנות יאמצו את המניקור הבוהק לקראת הסתיו (שאמור כבר היה להיות פה במלוא הדרו, לא ברור מה הדיבור).

הטכניקה היא בעצם שילוב של נצנצים ולקים מתכתיים כדי ליצור אשליה של מרקם, הודות להחזרת אור חכמה. ציפורני הקטיפה לוקחות את המני הסטנדרטי לשלב הבא ומעניקות מראה יוקרתי, דמוי קטיפה אך עם טקסטורה חלקה ומבריקה שאינה מטושטשת ומרגישה כמו לק ג'ל רגיל בהחלט. ברמת הצבעוניות אתן יכולות לשוט בין כל מניפת הצבעים - משמנתיים טבעיים לבורגנדי, שחור ועד ירוק זית שאולי ייתן סימון להתקררות באופק.

עוד בוואלה!

יחי האומברה: טריק הטיקטוק שרץ עכשיו נותן פתרון כפול

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully