וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחי האומברה: טריק הטיקטוק שרץ עכשיו נותן פתרון כפול

30.10.2023 / 10:40

הטרנד הבא מסמן וי על כמה מהלכי איפור במקביל, נותן מענה כפול ומכופל לקיצור זמנים בהתארגנויות הבוקר היומיומיות ויוצר אפקט מפוסל שמתחיל מהקצה הפנימי של העיניים ועד עצמות הלחיים הזוהרות והבולטות. אז מה נדרש? איך עושים זאת? ואיך אנחנו תמיד נופלות לטיקטוק? ככה

איפור - קונסילר אומברה. אינסטגרם rosabarzz, צילום מסך
פתרון לעיגולים הכהים וסוגר פינה בגזרת הסומק, לא ננסה?/צילום מסך, אינסטגרם rosabarzz

כשאנחנו שומעות על טרנד ויראלי חדש בתחום הביוטי, כזה שרץ בטיקטוק, התגובה המיידית שלנו ככל הנראה תהיה גלגול עיניים. לא כי אנחנו לא שוחות בין תכני הטיקטוק (אמנם מתקשות לפעמים אבל הלו, יש פה השתדלות), אלא כי תמיד מגיע הרגע הזה שאנחנו בטוחות שראינו הכל ולרוב מרבית הטריקים החדשים רחוקים מלהחליף את המטרה המקורית לשמם הומצאו והופצו.

עם זאת, לא יכלנו שלא להסתקרן כשנתקלנו בטרנד האומברה שכובש את מיטב בלוגריות האיפור. מה הקשר בין אומברה לאיפור אתן שואלות? אז נכון לא בגווני שיער עסקינן, משום שהפעם המילה מכוונת ישירות לשימוש באחד ממוצרי הטיפוח החשובים על המדף: הקונסילר האלוהי, ידידינו הטוב.

פריצת הטריק הבא פשוטה למדי ומבטיחה למחוק את העיגולים הכהים מתחת לעיניים ולגרום לאזור להיראות בהיר וזוהר במיוחד. אממה! הנה מגיע סוד הקסם, השימוש בשיטת האומברה לא תפתור רק את הקוניסלר אישיוז, אלא ייתן בנוסף פתרון וסגירה הרמטית לשלב הסומק בתהליך האיפור. מה זה אומר?

אופן השימוש

לפני שאתן חוטפות את קונסילר הקבע שלכן, תדאגו לבחור אחד בהיר יותר בשניים או שלושה גוונים מצבע הבסיס שלכן ועוד אחד קצת יותר כהה מהבסיס (עם זריקת צבע קלילה) כדי לשמור על דפוס האומברה וכמובן נוסף ואחרון - צבע הסומק המחמיא לכן. כדי להימנע מגימור מוזר ללא נראות חלקלקה של פני העור, מומלץ להשתמש במוצרים בעלי אותו מרקם, בטכניקה הזו נראה שמה שיעבוד הכי נכון זה קונסילר וסומק נוזליים. מוצרים עבים ו"כבדים" יותר נוטים להתבייש במהירות מה שהופך אותם לקשים למיזוג וערבוב בשלב הסופי (תכף תבינו).

עוד בוואלה!

יא פרח של טיקטוק: לא צריך לשלם הון בשביל הטרנד הזה

לכתבה המלאה

הטכניקה מתחילה עם נקודות איפור מוטבעות מתחת לעיניים: תחילה עם הגוון הבהיר ביותר של הקונסילר ליד הפינה הפנימית של העין, אחריו גוון כהה יותר (צבע הבסיס המקורי בו אתן נוהגות להשתמש), אחריו באמצע - הצבע הכהה יותר ולבסוף סומק לבחירתכן בפינה החיצונית ביותר. כמובן שמי שרוצה ללכת צעד אחד קדימה מוזמנת לקחת עוד גוון, אך במקרה הזה ארבעה גוונים זה מעל ומעבר.

השלב הסופי

בשלב זה, מה שתראו זה קשת צבעונית ויפה של נקודות מתחת לעיניים. רק אז מגיע השלב החשוב ביותר: שילוב אסטרטגי של הכל. אם נעקוב אחרי שלל ההתנסויות בטיקטוק, נרשמה מריחת מברשת שמתחילה מעבודה מהפינות הפנימיות של העיניים החוצה בתנועות מטשטשות ועדינות. כל המוצרים יחד אמורים ליצור אפקט קו מטושטש כך שבקושי יהיה ניתן להבחין בין המקום שבו הקונסילר והסומק מתחילים ומסתיימים. אחרי שהכל התמזג באלגנטיות מי שמרגישה צורך לרכך קווי איפור ברורים מדי, יכולה לקחת ספוג איפור לח ולטפוח ממש ממש בעדינות על המיקס שנוצר.

הטרנד הזה מסמן וי על כמה משימות במקביל, זה שהוא דו משמעי זה בהחלט היתרון בו - הבהרה של תחתית העיניים והרמת עצמות הלחיים לכדי אפקט מפוסל, והכל בתערובת אחת ללא צורך להשתמש במברשות נפרדות. החסרון הברור כמובן הוא הצורך בלהחזיק בכמה מוצרים במקביל - מה שיהפוך ליותר קל כשכבר תהיו לגמרי מצוידות בנדרש. בהצלחוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully