וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית השוותה את ישראל לנאצים - ופוטרה מסוכנות העל

עודכן לאחרונה: 1.11.2023 / 22:12

קמילה דטר בת ה-32 פרסמה באינסטגרם שלה טבלה המשווה בין ישראל לגרמניה הנאצית. ארגון אמריקני שנלחם באנטישמיות חשף זאת והביא לפיטורייה. כעת הם מנסים להביא לפיטורי עורכת בכירה במגזין ווג שהפגינה בעד חמאס

הפוסטים האנטישמיים שהעלתה הדוגמנית שפוטרה/camilladeterre

דוגמנית ומעצבת פנים מוכרת מניו יורק פוטרה מהסוכנות הבכירה שמייצגת אותה לאחר שפרסמה הודעות אנטי-ישראליות ברשתות החברתיות, שבין היתר השווו את ישראל לנאצים.

קמילה דטר בת ה-32 ילידת מנהטן, "כבר לא מיוצגת על ידי סוכנות הדוגמנות עילית (Elite) בניו יורק", מסר דובר הסוכנות.

הפיטורים קרו לאחר שהקבוצה StopAntisemitism ("עיצרו את האנטישמיות"), שמתארת את עצמה כ"ארגון מוביל אמריקאי הנלחם באנטישמיות", פרסמה צילומי מסך של פוסטים שהעלתה דטר באינסטגרם שלה.

אחד הפוסטים כלל טבלה המשווה זה לצד זה בין ישראל לגרמניה הנאצית. הפוסט כלל גם את הכיתובים "F-k America" ו-"F-k Israel" וכן את ההאשטאג "#freepalestine".

"על פי ההגדרה של אנטישמיות על פי ה-IHRA (כוח המשימה הבין-לאומי להנצחת זכר השואה) - השוואות כאלה נתפסות כהיפוך שואה ונחשבות אנטישמיות. אנו נחרדים עבור כל צלם, איש צוות, דוגמן וכו' שנאלצים לעבוד עם אדם כל כך מתועב כמו קמילה דטר", כתבו חברי הארגון שפנו לסוכנות הדוגמנות בה היא מיוצגת בדרישה לפטרה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

דובר סוכנות הדוגמנות עילית ניו יורק אישר ל-NY Post שדטר הודחה ביום שלישי, אם כי לא פירט את הסיבה לפיטורים. הפוסט ביקש תגובה מדטרה, שמחקה חלק גדול מהחשבונות ברשתות החברתיות שלה.

לאחר פרסום פיטוריה היא העלתה סטורי נוסף בו ניסתה להתנצל: "מעציב אותי שאמונתי ומילותי הובנו בצורה כה לא נכונה. הגינוי שלי את ממשלת ישראל שמבצעת רצח עם לא אומר שאני מאחלת רוע לכל העם היהודי. להיות אנטי ישראל זה לא להיות אנטישמי. לבי עם האנשים שנפגעו ממעגל האלימות המתמשך. אלפי מתים, נעדרים וסובלים. אני מסרבת להיות בשקט מול מצב כה חמור" היא כתבה וחתמה ב"Free Palestine". לאחר מכן שיתפה צילומי מסך של הכתבות על פיטוריה וכתבה: "כן. אני בהחלט צריכה סוכנות חדשה. או מקצוע חדש".

עובדת ווג צולמה מפגינה בעד חמאס

כעת ממתינים אנשי ארגון StopAntisemites לראות את תגובת מגזין האופנה הגדול בעולם ווג, לאחר שפרסמו תמונה של אחת מהעורכות והכותבוטת הבכירות שלו, לאיה גרסיה-פורטדו, כשהיא מפגינה נגד ישראל כשהיא מחזיקה בפיה סטיקר שמביע תמיכה בחמאס שכתוב עליו "להתנגד בכל דרך אפשרית".

"המסר הזה מתייחס למתקפה האכזרית של חמאס על אזרחים ישראלים, שבה הם ערפו ראשים של תינוקות, אנסו נשים וירו בקשישים. אנחנו נגעלים לראות את זה. למעודדי חמאס אין מקום בצוות של מגזין ווג".

הדברים האלה מגיעים לאחר שגבריאלה קארפה ג'ונסון, עורכת נוספת ה"ווג", שנחשבת לאחת הדמויות המעניינות בתעשיית האופנה בשנים האחרונות התבטאה בצורה חריפה נגד ישראל בעמוד האינסטגרם שלה ובין היתר כתבה: ""אני לא מאמינה שהעולם צופה בשתיקה כשרצח עם - תוכנית הכחדה פלסטינית המונית - מתרחש לנגד עינינו". לאחר שהדברים הללו הובאו לידיעת הנהלת ווג העורכת הורידה את הטייל שלה מעמוד האינסטגרם שלה ודובר conde nest, הקבוצה שמחזיקה את מגזיני ווג העביר מסר כי "הפוסטים והדעות של גבריאלה במדיה החברתית הם שלה ואינם מייצגים את אלה של החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully