וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרבית: קייט מידלטון בצבעי הסוואה

לביקור בסקוטלנד לצד הנסיך וויליאם הגיעה קייטי במעיל קווילט בצבעי מדי צבא. הלוק היה קרבי, אבל האווירה מחממת במיוחד כשהנסיכה השיבה במתיקות לשאלה תמימה של אחד הילדים איתם נפגשה

קייט מידלטון, באפט"א 2018/GettyImages

אחרי תקופה בה לא נראתה באירועים ציבוריים, חזרה הנסיכה מווילס לעבודה מלאה החל מהשבוע שעבר. במהלך ביקורם בסקוטלנד, קייט מידלטון הפגינה את תמיכתה בבעלה הנסיך וויליאם והשניים הגיעו לבקר בבורגהד, סקוטלנד, כדי להיפגש עם ארגוני בריאות הנפש התומכים בנוער בקהילות כפריות.

במהלך ביקורם המשותף, הזוג המלכותי בירך את הקהל ואף החליף כמה מילים עם אחד הילדים מבית הספר היסודי. אחד הילדים פנה לקייט ושאל את קייט מי היא, על כך היא השיבה: "מי אני? אני נשואה לוויליאם". תמימות של ילדים.

קייט מידלטון. GettyImages
קייטי והשיער השופע באה לתרום את חלקה/GettyImages

הבחירה האופנתית של וויליאם וקייטי כמו תמיד הייתה מתואמת מראש. הנסיך נראה במעיל ירוק זית וג'ינס כחלחל וכך גם הדוכסית מווילס במעיל קווילט משבצות של ברברי (מהקולקציה החדשה) בצבעי הסוואה ובעלות 850 פאונד.

מתחתיו לבשה סריג בכחול נייבי עם צווארון גולף עבה, אותו השלים ג'ינס פלייר של המותג mother (אחד האהובים על מייגן מרקל אגב) בשטיפה כהה ובעלות 279 דולר.

קייט מידלטון. GettyImages
ג'ינס פלייר מעודן וסריג גולף בכחול נייבי/GettyImages

לנוחות מקסימלית בחרה במגפי קומבט חומים של באש פריז בעלות 440 דולר, בחירה נבונה שכן השניים גם יצאו לטיול אופניים באחד הכפרים. אנחנו עדיין מופתעות כל פעם מחדש מהמראה המרענן והשופע של שיערה בחודשים האחרונים, ותוהות ממש מה מתרחש שם אצל מעצב השיער. תוספות שיער, תוספי תזונה? שתפי אותנו.

עוד בוואלה!

משתבחת זו לא מילה: אבולוציית הסטייל של קייט מידלטון

לכתבה המלאה
קייט מידלטון. GettyImages
מעיל קווילט מחמם של ברברי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully