וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זארה השיקו אקססורי חדש - והגולשים זועמים בטירוף על התמונה

עודכן לאחרונה: 6.11.2023 / 10:35

פוסט המשווק אקססורי מקולקציית החורף החדשה של זארה, צעיף צמר ארוך וירקרק עורר זעם ותגובות רבות בקרב הגולשים. אז מה בדיוק הפריע להם שם?

ניכר כי בחודש האחרון הפכה זארה, הרשת הספרדית המצליחה בעולם, לזירת מלחמה של ממש. בעקבות המקרים בתחילת אוקטובר בהם עובדי זארה מירושלים התבטאו נגד ישראל ברשתות החברתיות (אז הגיבו זארה כי הם "מגלים אפס סובלנות לתומכי טרור") אין פוסט באינסטגרם הרשמי של המותג שלא זוכה לשצף תגובות משני צידי המתרס - 'פרי פלסטין', דגלים בירוק, לבן אדום ושחור ומהחזית הישראלית stand with israel ודגל המדינה.

זארה. אתר רשמי, אתר רשמי
התמונה החדשה של זארה עוררה סערה/אתר רשמי, אתר רשמי

הפוסט האחרון עלה לפני 15 שעות בדיוק ובו מצולמת דוגמנית עם קולקציית הצעיפים החדשה של המותג. צעיף צמר ארוך עם עיטורי פרנזים בסיומת, אשר מגיע גם באפור בהיר וצבע אבן.

מה שעורר את זעמם של העוקבים היה לא הצעיף הירקרק אלא הבחירה בשילוב הצבעים בין הצעיף הדומיננטי לרקע - דלת אדומה בוהקת, שמיד תפס את עיניהם של העוקבים. "צעיף יפהפייה, יהיה נהדר בצבע כחול למשל", כתבה אחת, "אז לקחתם צד זארה. הצד הלא נכון", "אני לא חושב שיש לכם סניף של זארה בעזה" ועד "אתם לא יכולים להיות רציניים, תמחקו את הפוסט הזה מיד".

זארה. אתר רשמי, אתר רשמי
הדלת האדומה, הצעיף הירוק/אתר רשמי, אתר רשמי

תומכי פלסטין המשיכו להגיב בדגלים ושאר גיפים של תמיכה, נכון לשעה זו כמעט 3,000 תגובות לפוסט שעלה ליל אמש משני הצדדים. הרשתות החברתיות נפיצות תמיד, אך בימים אלו מקבלות מימד חדש של התייחסות גם מאנשים שלרוב לא נוהגים לשהות בפלטפורמה כל כך הרבה זמן. ההסברה האזרחית של אנשים מן המניין עובדת שעות נוספות בכדי להבהיר לעולם את שעבר עלינו ולדאוג שיהיו בצד הנכון של ההיסטוריה, כך גם במקרה של דורית בר אור שבחרה לעמוד מצד מדינתה ונאלצה לספוג חרם (לזמן מוגבל) מצד אתרי האופנה היוקרתיים המשווקים את מוצריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully