וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי החרם באתרי היוקרה - דודו בר אור מגיבה לראשונה

עודכן לאחרונה: 2.11.2023 / 12:32

המעצבת הישראלית דורית (דודו) בר אור הוסרה מאתרי הקמעונאות הגדולים בעולם אחרי שהביעה הזדהות עם ישראל ושיתפה סרטונים בהם השוותה את חמאס לדאעש. כעת היא מגיבה לחרם האופנתי וכותבת - "לא התכוונתי לפגוע במישהו בסרטון הזה. אני עומדת לצד המדינה שלי"

בשבוע האחרון ספגה המעצבת דורית (דודו) בר אור אש בחסות תומכים פרו-פלסטינים, לאחר ששיתפה סרטונים בהם השוותה את חמאס לדאעש ותמכה במדינת ישראל ופעולותיה. במקביל בעולם קראו להחרמת המעצבת והאתרים האירופאים המשווקים את פריטי המותג אכן חטפו רגליים קרות והסירו כל זכר לפריטיה מהמלאים המוצעים באתר, ביניהם Mytheresa ונט-א-פורטה.

דודו בר אור. Venturelli, GettyImages
"לא התכוונתי לפגוע במישהו בסרטון הזה"/GettyImages, Venturelli

בר אור, שללא ספק ספגה כאן מכה כלכלית קשה בתור מעצבת בינלאומית פופולרית ומבוקשת ביותר על ידי הפאשניסטות, שמרה על שתיקה עד לרגע זה. אמש (רביעי) החליטה להצהיר באופן ברור מהי עמדתה ופירסמה פוסט באנגלית לכל 179 אלף עוקביה, ביניהם לא מעט אושיות חזקות בזירה האופנתית.

"ב-7 באוקטובר ארגון הטרור חמאס תקף את ישראל. הטרוריסטים רצחו 1400 אנשים, ילדים, נשים, מבוגרים חפים מפשע ואף אנסו. בנוסף, 240 אזרחים ישראלים נגררו באכזריות כשבויים בעזה ונלקחו כבני ערובה. בשלושת השבועות האחרונים עמדתי לצד המדינה שלי בחיפוש אחר נעדרים, גיוס כסף למשפחות שבתיהם נשרף ואף תמכתי בעסקים ישראלים קטנים. אך בעיקר בחרתי לעורר מודעות בעולם סביב הפשעים שנעשו".

עוד בוואלה!

הדוגמנית השוותה את ישראל לנאצים - ופוטרה מסוכנות העל

לכתבה המלאה

"עקב האנטישמיות הגוברת בעולם, ובין שלל הסרטונים שהעלתי, היה אחד שמתאר איך ישראל היא רק המטרה הראשונה. לא התכוונתי שסרטון האזהרה הזה יפגע במישהו. אני מגנה טרור, עומדת לצד המדינה שלי ומתפללת לחזרתם המיידית של החטופים הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully