וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולשים קוראים להחרמת דיור בגלל דוגמנית ישראלית

עודכן לאחרונה: 8.11.2023 / 14:44

מאי תגר היא הדוגמנית הישראלית שמככבת בקמפיין הביוטי של כריסטיאן דיור, מותג העל הצרפתי. קודמתה בשנים האחרונות הייתה בלה חדיד, אמנם לקח לפרו-פלסטינים כמה ימים - אבל הם כבר הבינו מה זה אומר

רק בתחילת השבוע התפארנו בהישגים הבינלאומיים של הדוגמניות הישראליות, וכבר - מתקפת נגד. סאן מזרחי על שער הארפר'ס בזאר, שרון גניש בקמפיין החדש של פיבי פילו ומאי תגר המשגעת בקמפיין הביוטי החדש של דיור לצד השחקנית אניה טיילור ג'וי. קודמתה כזכור הייתה המטנפת הידועה בלה חדיד, וכל הנתונים הללו לא משמחים במיוחד את תומכי פלסטין שמתחילים למלא את דפי האינסטגרם של המותג הצרפתי בקריאות חרם.

לקח לצד השני זמן להבין שבכלל מדובר בדוגמנית ישראלית שמובילה את סרטוני הווידאו לכבוד הכריסמס ששוחררו בדף המותג כבר בשבוע שעבר, אבל מהרגע שנפל האסימון - הם לא נחו לרגע. "תתביישו", "הנה איבדתם לקוח של דיור", "דיור גמורים, אקח את הכסף שלי למקום אחר", "המסר שלכם הוא חד משמעי דיור - איבדתם לקוח שבוי", הכל כמובן מעוטר בדגלי פלסטין.

מאי תגר. טל עבודי,
יפהפייה וכל כך מגיע לה. מאי תגר/טל עבודי

המשפיעניות הישראליות והגולשות מצידן ממשיכות להציף את הרשת ולחזק כל דמות ישראלית בפרונט עם שלל הרמות לתגר היפהפייה ותשבוחות לדיור על הבחירה הנבונה וההצהרה הלא מבוטלת. חשוב לציין כי אין אף הצהרה רשמית מבית האופנה לחלופה בין השתיים וסביר להניח כי חוזה ההתקשרות של חדיד נגמר עוד לפני. ועדיין - לתת במה כזו לדוגמניות ישראליות בימים אלו זה כוח אדיר שאסור לנו לזלזל בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully