וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלה צ'או: הסברה שקטה ונפלאה בזכות הדוגמניות הישראליות

5.11.2023 / 10:00

ימים קשוחים בהם כל פיפס שיוצא מכל אדם שבעדנו הופך לעולם ומלואו. אבל אנחנו לרגע לא שוכחות את אלה שמייצגות אותנו בכבוד עכשיו יותר מתמיד דרך הסברה שקטה. מסאן מזרחי ועד זו שהשאירה אבק לבלה חדיד - הישראליות המופלאות בקמפיינים הגדולים בעולם

נציגי ונציגות ההסברה הישראלית בעולם עושים כל מאמץ אפשרי כדי להעביר את התמונה המלאה לכל שונאי החינם שבאובסס מתמשך נצמדים לטרנד "Free Palestine". ישראלים רבים עושים זאת, אך אין ספק שנועה תשבי כבר שנים נושאת את דגל ההסברה על הצד היפה ביותר. אליה הצטרפה בכל הכוח גל גדות בחשיפה ל-109 מיליון עוקביה, כשבתחום האופנה הצליחה ליפול ולקום מחדש המעצבת דודו בר אור, שרק בשבוע שעבר ספגה ביקורת שגררה תוצאות מאכזבות.

דווקא בימים קשים אלו, אין מרגש יותר מלראות את הנציגות הישראליות מככבות בקמפיינים של המותגים הנחשבים בעולם. הפוליטיקה והיחסים בינלאומיים נשארים לרגע בצד וכך מתקיימת הסברה שקטה מהמקום הכי יפה שיש. מי שכבר שנתיים שלמות מהווה עבורנו גאווה ענקית היא סאן מזרחי (24), הדוגמנית הישראלית ששברה שיאים וצעדה כמעט על כל מסלול אפשרי בשבועות האופנה האחרונים (ז'יבנשי, גוצ'י, דולצ'ה גבאנה ועוד ועוד) ומככבת לאחרונה גם כפנים של מותג העל הצרפתי הנחשק בוטגה ונטה.

היא כבר מזמן לא רק "הבת של..." (כדורגלן העבר אלון מזרחי למי שלא ידע) ועכשיו היא נותנת סופר קונטרה להייטרס כשהיא מככבת על שער מגזין 'הארפר'ס בזאר' איטליה. בניצוחו של הסטייליסט פול סינקלייר, סאן לובשת בלייזר אוברסייז שחור וחצי פתוח מבית סן לורן, עם תוספת של מטפחת לבנה בכיס השמאלי. על אף שהשער צולם לפני מלחמת חרבות ברזל הנוכחות של מזרחי במגזין בסדר גודל ואף לעטר את השער - לא עניין של מה בכך.

סאן מזרחי להארפר'ס בזאר איטליה. אינסטגרם bazaaritalia, צילום מסך
השמש שלנו: סאן מזרחי במגזין 'הארפר'ס בזאר' איטליה/צילום מסך, אינסטגרם bazaaritalia

שער פחות משמח הגיע לפני כשבוע עת 'ווג' ערביה שיחררו לאוויר את גיליון נובמבר בתמונת שער מקוממת ביותר התומכת בעזה. שם נכתב כי צוות המגזין מגנה טרור והרג של חפים מפשע בעזה ומראה תמיכה מובהקת וחד צדדית - ככל הנראה בתמיכה של מערכת ווג העולמית.

קאמבק כפול ואחר הוא בחסות פיבי פילו, זו שהצליחה להפיח חיים במשך עשור בבית האופנה סלין ויצרה לו קו עיצובי עדכני, שהפך לכתב היד המוכר של המותג המצליח. חזרתה של פילו לעולם העיצוב היה עניין של זמן כשהקולקציה החדשה הפכה למבוקשת ביותר, כצפוי.

עוד בוואלה!

טיפה ספארקל להרמת המורל: זה הטרנד הכי חם בציפורניים כרגע

לכתבה המלאה

המותג החדש הנושא את שמה לא יצא בפרסומות גרנדיוזיות, אך גם לא התגנב לו מתחת לרדאר, כשבתמונות הקמפיין החדש שעלו שמחנו לראות פנים מוכרות מבית. הדוגמנית שרון גניש (40) שתחזקה קריירת דוגמנות בשנות האלפיים ונעלמה עם הזמן מאור הזרקורים, מובילה את קמפיין הבית של פילו וכאן כמובן נרשם וי נוסף לטובתנו בנציגות הישראלית מעבר לים.

שלישית אך לא פחות מעוררת גאווה, זו הדוגמנית הצעירה מאי תגר (24) שנבחרה להוביל את הקמפיין של דיור ביוטי - קמפיין שבעבר הובילה בלה חדיד, שכידוע לא משחררת מאיתנו לרגע ומתבטאת באופן תקיף נגד ישראל. צוחק מי שצוחק אחרון?

קמפיין החגים של המותג הבינלאומי, צולם בפריז ועלה באתר הרשמי של דיור ובימים הקרובים יגיע לכלל סניפי הרשת ברחבי העולם. תגר היא עוד אחת מהדוגמניות הישראליות שמייצגות אותנו בהצלחה רבה, כשברזומה שלה כבר נרשמו קמפיינים ושיתופי פעולה עבור לואי ויטון, ויקטוריה'ס סיקרט, Courrèges, לקוסט ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully