וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמלת החטופים: המעצבת הישראלית מטלטלת את הרשת

עודכן לאחרונה: 4.12.2023 / 12:57

מעצבות האופנה הישראליות מביעות את כאבן דרך שני דגמים מצמררים כתגובה למאות החטופים שנלקחו בשבי על ידי החמאס. שמלת הוריקן ושמיכת טלאים - הכל כדי שהעולם לא ישכח

עשרות מיצגים עם דמויות החטופים כבר נראו ברחבי הארץ. המיטות המצמררות בכיכר הבימה, הדובים שעיניהם מוסתרות, עגלות ריקות, הכל עם שמותיהם של הילדים, הנשים, הגברים והקשישים שבשבי. המעצבת הישראלית אוריה עזרן השתמשה גם היא בכלים העומדים לרשותה ועיצבה שמלה לבנה ועליה כל שמות 239 החטופים שנלקחו לעזה על ידי החמאס.

"חודש וקצת שהלב לא דופק כמו שצריך. 239 חטופים שחרוטים לנו בלב ובנשמה וכתובים עכשיו על שמלה לבנה. מחכות שהשקט יגיע, שהסופה החזקה הזו תחלוף ודגם ההוריקן ישאר כזכרון עבר וכולם יחזרו הביתה במהרה ובשלום. זכינו לעצב יחד מחווה שמספרת סיפור שלם בתוכנת AI ושילוב עבודה ידנית. עם ישראל חי".

את שמלת המקסי הלבנה בעלת השרוולים הארוכים וצווארון הגולף עליו כתוב תאריך הטבח הנורא - 7.10.2023 עיצבה עזרן יחד עם שירי לוי מדר בעלת סטודיו לעיצוב ומיתוג, כאשר העיצוב כולו מתבסס על בינה מלאכותית. כל השמות כתובים על הדגמים הווירטואלים, מסר חזק המשלב אומנות, עיצוב גרפי ואופנה.

עוד בוואלה!

מנהל הקריאייטיב החדש של מוסקינו מת בפתאומיות

לכתבה המלאה

גם מעצבת האופנה הוותיקה רינה צין הגיבה בדרכה לחרדה האינסופית לשלומם של החטופים ועיצבה שמלת טלאים עם הכיתוב - BRIMG THEM HOME. מסביב לכיתוב כ-240 בתים קטנטנים, "כל אחד מייצג משפחה, בצבעים וטקסטורות שונות, כל אחד עולם ומלואו", כתבה צין. השמיכה תוצג בחלון הראווה של המותג בדיזינגוף בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully