וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכפילה של דיאנה במחווה ל'שמלת הנקמה' המפורסמת

עודכן לאחרונה: 14.11.2023 / 12:44

לרגל פרימיירת העונה השישית של "הכתר" הגיעה השחקנית הראשית אליזבת דביקי בשמלה שחורה משגעת שהייתה אינטרפטציה עדכנית וסקסית לשמלה השחורה הנועזת שלבשה הנסיכה דיאנה בשנת 1994

טיזר "הכתר" עונה 6 חלק א'/נטפליקס

סביר להניח שאין אישה שיש לה איזושהי זיקה אופנתית בסיסית ולא מכירה את 'שמלת הנקמה' המפורסמת של הנסיכה דיאנה. הייתה זו שנת 1994, דיאנה נכחה באירוע גאלה מפונפן בשמלת אוף-שולדרס שחורה וסקסית, כשבאותו הערב בדיוק התוודה צ'ארלס כי הוא אכן בגד בה עת היו נשואים. הלוק הכולל הוא זה שכבש, לצד הקסם האינסופי של הנסיכה המנוחה, עם צעיף שיפון שהתנפנף לו ברוח, גרביונים שחורים עם נעלי פאמפס אלגנטיות וענק מרשים לצווארה.

לרגל פרימיירת העונה השישית של "הכתר", הסדרה שמגוללת את חייה של דיאנה ומשפחת המלוכה הבריטית, הפציעה השחקנית הראשית אליזבת דביקי המגלמת את הנסיכה בשמלת מידי שחורה ומופלאה, מחווה עדכנית לשמלת הנקמה.

אליזבת דביקי. GettyImages
משגעת. אליזבת דביקי בפרימיירת העונה השישית של "הכתר" בלוס אנג'לס/GettyImages

שמלה שחורה של בית האופנה האיטלקי בוטגה ונטה עם נפילה אלגנטית שובבה קלות בכתף אחת ותיפורים מחמיאים המתחילים מאזור החזייה ועד סיום הטורסו. גם כאן דביקי בחרה לעדן את המראה עם גרביונים שקופים (15 דנייר כמו שאנחנו אוהבות) ונעלי פאמפס שחורות. על אקססוריז דביקי ויתרה לגמרי ונתנה רק לבלונד הפלטין המטמטם שלה לגנוב את ההצגה.

עוד בוואלה!

שמלת החטופים: המעצבת הישראלית מטלטלת את הרשת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully