וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצאנו לרקוד: ג'יי לו מבלה בשמלה רותחת

עודכן לאחרונה: 19.11.2023 / 13:04

כוכבת הפופ המשגעת יצאה לערב של בילויים בשמלה צמודה צמודה עמוסת כיווצים שהדגישה את נכסיה המשובחים. ככה נראה לילה בווגאס בחסות ג'ניפר לופז

לא מעט לילות של בילויים עוברים על ג'ני מהבלוק לאחרונה. שטיחים אדומים לצד בן אפלק, ביזנס אנד פלז'ר בהם היא לא חוסכת בבגדים חושפניים ויש גם גם זמן להנאות קטנות של דרינק וריקודים עם חברות בלו"ז הקדחתני שלה. וונדר וומן - אמרנו לא פעם.

אמש (שבת) נצפתה הכוכבת מבלה בשעות לילה מאוחרות במועדון ריקודים בלאס וגאס כשהיא לובשת שמלה צמודה עמוסת כיווצים שמבליטה את נכסיה המשובחים, כן, אותו ישבן שבעבר טענו כי ג'ניפר לופז ביטחה אותו במיליוני דולרים והיא מצידה - הכחישה בתוקף.

שמלת הכיווצים המעולה שייכת למעצבת הפולנייה האהובה מגדה בוטרים - נסיכת הפרחים שהפכה לפייבוריטית בקרב הפאשניסטות תודות לגזרות סקסיות ומחמיאות ופרחים במיני גדלים שמעטרים את הצווארונים, מחשופים ועוד. השמלה מקולקציית קיץ 2024, בצבע אפרפר בהיר על גבול הבטון באורך מידי ושרוולים ארוכים, כאן מגיע הפרח במרכז הצווארון.

ג'ניפר לופז. אינסטגרם, צילום מסך
משגעת - ג'יי לו בשמלת כיווצים של מגדה בוטרים/צילום מסך, אינסטגרם

הסטייליסט הצמוד רוב זנגארדי, שדואג לטוטאל לוקים של הכוכבת בת ה-54, ציוות לשמלה כפכפי pvc שקופים על עקב דקיק מהם בצבץ פדיקור בצבע שוקולדי של לופז, גלאם בגווני ברונז, שיער פזור עמוס גוונים בלונדינים ועגילי יהלומים מרשימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully